loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 211 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود The 84th Annual Academy Awards 2012 - مراسم اسکار 2012
جایزه آکادمی (Academy Award) که به طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد.
اولین مراسم اسکار در روز پنجشنبه، ۱۶ مه ۱۹۲۹ در هتل روزولت در هالیوود، کالیفرنیا به افتخار فیلم‌های برجستهٔ سال ۱۹۲۷ و ۱۹۲۸ برگزار شد. هشتاد و چهارمین مراسم جایزه اسکار در ۲۶ فوریه ۲۰۱۲ در تئاتر کوداک در هالیوود، کالیفرنیا برگزار شد.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی در هشتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه اسکار جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کرد.

برای نخستین بار در تاریخ است که فیلمی از سینمای ایران این جایزه را دریافت می‌کند.
اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه گفت:

« سلام به مردمِ خوب سرزمینم. در این لحظه بسیاری ایرانیان سرتاسر جهان دارند ما را نگاه می کنند. فکر می کنم آن ها بسیار خوشحال اند. آن ها تنها به خاطر این جایزه ی مهم یا یک فیلم یا فیلم ساز خوشحال نیستند. آن ها خوشحال اند چون در این زمان که صحبتِ جنگ و تهدید و حمله بین سیاستمداران رد و بدل می شود، این جا صحبت از فرهنگ غنی کشورشان ایران است. یک فرهنگ غنی و قدیمی که زیر گرد و غبار سیاست پنهان مانده است. من با افتخار این جایزه را تقدیم مردم سرزمین ام می کنم. مردمی که برای همه فرهنگ ها و تمدن ها احترام قائل اند و با نفرت و خشونت سر سازگاری ندارند »
در مراسم اسکار، سه چهره اصلی شاهکار اصغر فرهادی که در آخرین نمای فیلم با رخت عزا از یکدیگر جدا شدند، در هیبتی جدید کنار یکدیگر نشسته بودند و اینگونه بود که در کنار پیمان معادی، لیلا حاتمی در لباسی نظیر لباس نوعروسان نشسته بود و سارینا فرهادی باز هم حلقه اتصال این دو بود.
در واقع ، انتخاب لباس عروس گونه لیلا حاتمی (بازیگر نقش سیمین) دارای پیامی تفکر شده بود و نشان دهنده وصال و پایان جدایی بود.

مهدی نریمانی بازدید : 114 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (2)
دانلود The Brothers Warner 2008 - مستند برادران وارنر
کمپانی برادران وارنر از پیشگامان فیلم و سینما که بیش از پنجاه سال از تاسیس آن میگذرد. کمپانی که برعکس ظاهر پر زرق و برق کنونیش آغازی فقیرانه داشته است کمپانی که با یه سالن تئاتر آغاز به کار کرده سالن تئاتری که صندلی های آن از یک سالن تشییع جنازه قرض گرفته شده بود. کارگردان این مستند زیبا کیس وارنر نوه هری وارنر یکی از چهار برادر موسس کمپانی برادران وارنر است.

An intimate portrait and saga of four film pioneers--Harry, Albert, Sam and Jack who rose from immigrant poverty through personal tragedies persevering to create a major studio with a social conscience.

مهدی نریمانی بازدید : 136 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود The Looney Tunes Show 2011 S01 E01-E24 - مجموعه تلویزیونی انیمیشن لونی تونز

قسمت بیست و چهارم اضافه گردید!

کمپانی معروف برادران وارنر دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این سریال، در هر قسمت شاهد داستانی متفاوت خواهید بود و مهره های داستان همواره در حال تغییر هستند. باگز بانی و دافی داک شخصیت های اصلی این سریال و قسمت های مختلفش هستند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه تلویزیونی به وقوع می پیوندد. این سریال محصول سال ۲۰۱۱ و به صورت هفتگی از شبکه Cartoon Network پخش می شود.

An updated iteration of the classic Looney Tunes characters focusing on their satirical misadventures living in suburbia.

مهدی نریمانی بازدید : 139 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)
دانلود The 69th Annual Golden Globe Awards 2012 - مراسم گلدن گلوب 2012
(90/10/28) تغییرات:

مراسم فرش قرمز و لحظه دریافت جایزه توسط اصغر فرهادی با حجم کم اضافه گردید!

جایزه گلدن گلوب Golden Globe Award نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.
۶۹اُمین دورهٔ اهدای جوایز گلدن گلوب در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۲ (۲۶ دی ۱۳۹۰) اهدا شده است.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی در شصت و نهمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کرد.
مراسم این دوره جوایز گلدن گلوب یکشنبه شب (دوشنبه صبح به وقت ایران) در هتل بورلی هیلز برگزار شد.
«جدایی نادر از سیمین» که به نمایندگی از ایران در اسکار 84 حضور دارد در بخش گلدن گلوب فیلم خارجی‌زبان پیروز شد. برای اولین بار است فیلمی از سینمای ایران این جایزه را دریافت می‌کند.
اصغر فرهادی به همراه پیمان معادی روی سن حاضر شد و پس از دریافت جایزه گفت:

« وقتی به اینجا می‌آمدم داشتم فکر می‌کردم چه باید بگویم. از پدر و مادرم تشکر کنم، از همسر مهربانم، از فرزندانم، از گروهم، اما اینجا می‌خواهم از مردمم حرف بزنم. آن‌ها واقعاً مردمی صلح‌دوست هستند. »

مهدی نریمانی بازدید : 103 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)

 دانلود مسابقات رالی داکار Dakar 2012 HDTV 720p

|   مسابقات رالی داکار 2012 با کیفیت HDTV 720p برای علاقه مندان به رالی داکار|

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare,Fileserve |

| به همراه تصاویر این مسابقات در لینک جداگانه|

|پست آپدیت شد.مسابقات روزهای 6 و 7 اضافه شد |


برای علاقه مندان به دنیای ورزش ، مسابقات جذاب رالی داکار 2012 آماده دانلود کرده ایم.این مسابقات  در آمریکای جنوبی و در سه کشور آرژانتین ، شیلی و پرو در حال برگزاری می باشد.

رالی داکار ، معتبرترین و بزرگ‌ترین رالی رقابت‌های جهانی ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری حرفه‌ای است.رالی داکار ابتدا در سال ۱۹۷۹ میلادی و به ابتکار یک فرانسوی بنام تیری سابین راه‌اندازی شد و به دلیل این‌که کاروان طویل شرکت‌کنندگان، کار خود را از شهر پاریس در کشور فرانسه آغاز می‌کردند و در کنار سواحل دریای داکار، پایتخت کشور سنگال به پایان می‌رساندند، این رالی، «پاریس - داکار» نام گرفته بود.
در سال ۲۰۰۸ میلادی، مسابقات رالی داکار بخاطر تهدیدهای گروه‌های اسلام‌گرای افراطی وابسته به القاعده لغو شد و برگزار کنندگان فرانسوی این مسابقات تصمیم گرفتند نا رالی معروف خود را به آمریکای لاتین منتقل کنند. از این روی، برای نخستین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی و در تاریخ سی ساله این مسابقات، صحراها و مناطق کویری کشورهای آرژانتین و شیلی، جانشین دشت‌ها و صحراهای کشورهای آفریقایی شدند.

مهدی نریمانی بازدید : 144 شنبه 05 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود National Geographic: The Devil's Bible - مستند انجیل شیطان

قدیمی‌ترین و بزرگترین کتاب نسخه خطی قرون وسطی، کتابی است که از پوست الاغ درست شده که عجیب و غریب‌ترین کتابی است که وجود دارد و در تمام صفحات آن گویی دست شیطان وجود دارد.

مهدی نریمانی بازدید : 131 چهارشنبه 18 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Inside the Milky Way 2010 - مستند درون راه شیری

کهکشان راه شیری، نوار شیری رنگی است که در شب‌های تیره در نواحی بدون آلودگی نوری در آسمان دیده می‌شود. این نوار در حقیقت مکان هندسی ستارگان تشکیل دهنده قرص کهکشان ما است که از آسمان به طور دوبعدی دیده می‌شود.
این کهکشان ،کهکشانی است مارپیچی و متناهی کهبخشی از گروه کهکشان‌های هم جوار می‌باشد.این کهکشان یکی از میلیاردها کهکشان،در جهان قابل مشاهده‌است.نام آن ترجمه کلمهٔ لاتین via lacetea که دلیل این نامگذاری باند کم رنگ از نور تشکیل شده توسط ستاره‌های وابسته به کهکشان است که از زمین دیده می‌شود.برخی منابع به طور قاطع راجع به این موضوع اعلام نظر کرده‌اند که عبارت راه شیری(milky way) منحصرا اشره به باند نوری دارد که خود کهکشان در شب تولید می‌کند،در حالی که کهکشان باید نام کامل کهکشان راه شیری و یا معادل آنرا دریافت کند.با این حال،معلوم نیست گستردگی این قرار داد چگونه‌است و عبارت راه شیری به طور مداوم در هر دو مفهوم استفاده می‌شود.

مهدی نریمانی بازدید : 114 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود The Soviet Story 2008 - مستند داستان شوروی

اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی یا اتحاد شوروی یا بطور خلاصه شوروی، کشوری بود متشکل از روسیه و چندین جمهوری متحد، که از زمان تأسیس در ۱۹۲۲ تا زمان انحلال در ۱۹۹۱ بخش بزرگی از شرق اروپا و شمال آسیا را در برمی‌گرفت و پهناورترین کشور جهان شناخته می‌شد.
نام این کشور به روسی: Союз Советских Социалистических Республик (تلفظ: سویوز سُوتسکیح سوسیالیستی چِسکیح رسپوبلیک) است که با مخفف CCCP (تلفظ: اس‌اس‌اس‌اِر) نمایش داده می‌شود. نام انگلیسی و بین‌المللی آن Union of Soviet Socialist Republics یا بطور خلاصه Soviet Union است که با مخفف USSR نگاشته می‌شود.

مهدی نریمانی بازدید : 255 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود How It's Made 2008: S07E02 - مستند طرز ساخت بدنه موتور، شانسی، بدنه درام، درام

آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟
مستند How It's Made شما را با عملیات ساخت محصولات مختلف آشنا می کند.
این مجموعه مستند که پخش آن از سال 1999 شروع شده با استقبال زیادی رو به رو شده است، به طوری که هنوز، ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این مستند ابتدا از شبکه Discovery Channel پخش شد و در ادامه از شبکه های دیگری نظیر Ztélé, The Science Channel, Discovery Science, Discovery Science IT, Discovery Channel Polska نیز پخش گردید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 1,038
  • بازدید سال : 4,048
  • بازدید کلی : 60,900