loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 85 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Mediachance Photo BLEND v1.0 - نرم افزار ویرایش و مونتاژ عکس ها
Photo BLEND یک نرم افزار طراحی و ویرایش عکس منحصر به فرد است که بیشتر برای میکس و ترکیب سریع چندین عکس مختلف و مونتاژ یک تصویر واحد و خارق العاده از آن ها در عکسی جدید کاربرد دارد. خصوصیت قابل توجه این نرم افزار پیکربندی ویژگی هایی مانند تنظیم اتوماتیک رنگ می باشد که باعث می شود تا شما وقت خود را کمتر صرف انجام امور ویرایشی کلی نموده و بیشتر به جنبه خلاقیت و ایجاد یک اثر هنری از عکس های خود تمرکز داشته باشید. در واقع می توان گفت Photo BLEND نسل جدیدی از نرم افزار های مونتاژ عکس است که ابزارهای عالی و منحصر بفردی در زمینه ویرایش عکس را برای عکاسان و علاقمندان این زمینه فراهم نموده است.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Mediachance Photo BLEND:
- ابزارهای مونتاژ و ترکیب تصاویر
- ماسک گذاری و کار با ابزارهای کلاسیک ماسکینگ مانند Magic wand, Mask from Curve یا Mask from Hue
- کار با براش ها به صورت حرفه ای
- تصحیح رنگ خودکار
- امکان بازگردانی و اصلاح تغییرات انجام شده
- رابط کاربری منطقی
- راهنمایی گام به گام
- شامل ابزارهای اضافی برای ساخت کاریکاتوری از چهره یک شخص
- اعمال سایه
- و ...

Mediachance Photo BLEND is uniquely designed software to quickly combine parts of different photos into a new photo montage or composition and to create new exciting photo mash-ups.
With its original features such as automatic color adjustment it will give you more time to focus on the creative and artistic aspect of the whole process.
And the best part of it is that you will have tremendous fun doing it.
Photo Blend is uniquely designed software to quickly combine parts of different photos into a new photo montage or composition and to create new exciting photo mash-ups.

مهدی نریمانی بازدید : 99 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro v5.0.10.2 x86-x64 - نرم افزار مبدل و بهبود تصاویر
دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro v5.0.10.2 x86-x64 - نرم افزار مبدل و بهبود تصاویر

کار کردن با تصاویر یکی از سرگرم کننده ترین و جذاب ترین اموری است که امروزه وجود دارد. کاربران از هر نوع که باشند حرفه ای یا مبتدی به دنبال بهترین ابزارها در زمینه عکس و تصویر می گردند. نرم افزاری که برای آن ها کیفیت عکس هایشان را افزایش دهد. تصور کنید عکس قدیمی از دوران جوانی پدربزرگ و مادر بزرگ خود پیدا کرده اید و می خواهید این عکس را درست مانند قبل در آورید.
SILKYPIX یک مبدل جهانی است که با بهره گیری از توابع قدرتمند به شما امکان رسیدن به بهترین نتایج در زمینه ی تصاویر را می دهد. با بهره گیری از پارامترهای حرفه ای در کنار واسط کاربری کامل شما می توانید کیفیت تصاویرتان را به بهترین نحو افزایش دهید. از آنجایی که تبدیل عکس ها از فرمت های خام یکی از امور فراگیر در زندگی امروزه شده است نیاز به مبدل هایی در این زمینه احساس می شود. SILKYPIX یکی از بهترین مبدل ها در سراسر جهان است، رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن.
SILKYPIX برای کاربران حرفه ای به همان اندازه کامل است که برای کاربران آماتور و مبتدی، ساده. هر دو دسته کاربران می توانند برای دستیابی به عکس هایی با کیفیت بالا از این نرم افزار بهره مند شوند. به کمک این نرم افزار خطاهای پیکسلی را که قبلاً تنها با پرداخت هزینه های بالا برای خرید سخت افزارهای عکاسی گران قیمت قابل حل بود می توان برطرف نمود. SILKYPIX با معرفی مدیر حرفه ای در زمینه ی رنگ، که شامل پروفایل های ICC است و توابع پیشرفته برای تنظیم میزان سفیدی عکس ها، پرسپکتیو، تاریکی و روشنایی و سایر تنظیمات به کاربر کمک بسیاری می کند. این محصول از بیش از 120 نوع دوربین پشتیبانی می کند. ابزار معرفی شده قابلیت خواندن فرمت های خام را از دوربین های دیجیتالی SLR دارد و نیز قابلیت کار بر روی فرمت هایی چون JPG و TIFF را داراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SILKYPIX Developer Studio:
- ایجاد ویرایش های غیر مخرب بر روی تصاویر
- بهره مندی از افکت ها و تنظیمات مختلف  
- تنظیم میزان سفیدی تصاویر، تصحیح لنز، بریدن و قطع تصاویر، بهبود کیفیت عکس ها و ...
- ساخت نتایج با فرمت های JPG و TIFF
- چاپ عکس ها با کیفیت بالا
- پشتیبانی از 120 نوع دوربین مختلف
- برطرف کردن خطاهای پیکسلی

- و ...

SILKYPIX is an all-round RAW converter with feature rich functionalities that produces the best results for your cherished images. With top notch adjustment parameters in an intuitive user interface you can enhance your own pictures with silky smooth results!

Recently digital SLR cameras have become more affordable. As a result converting images from the RAW format has become increasingly more popular and SILKYPIX is simply the best RAW Converter on the market. Compared to the competition SILKYPIX produces the best results in the least amount of time.

مهدی نریمانی بازدید : 103 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)
دانلود GraphicsGale v1.93.19 - نرم افزار ویرایش تصاویر انیمیشن

GraphicsGale نرم افزاری برای ویرایش تصاویر می باشد. شما می توانید به راحتی یک عکس را روتوش کنید و یا یک تصویر را نقاشی کنید و ...
GraphicsGale ابزاری است که شما را قادر به ویرایش تصاویر گرافیکی می کند. در مقایسه با سایر ویرایشگران bitmap به کمک این نرم افزار می توانید تصاویر انیمیشنی ایجاد نموده و در پنجره ی پبش نمایش آن را مشاهده کنید. این ویژگی برای ساخت انیمیشن های GIF یا کاراکترهای مربوط به بازی های ویدئویی بسیار مفید است.

مهدی نریمانی بازدید : 123 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Inkscape v0.48.2 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر وکتور

Inkscape یک ویرایشگر گرافیکی وکتور منبع باز شبیه برنامه های Adobe Illustrator, Corel Draw, Freehand یا Xara X می باشد که به وسیله آن می توان به طراحی و ویرایش تصاویر وکتور پرداخت. آنچه Inkscape را متمایز می کند، استفاده این برنامه از فرمت فایل Scalable Vector Graphics (SVG)، که یک XML منبع باز بر مبنای W3C استاندارد است، می باشد. Inkscape بر خلاف ویرایشگرهای گرافیکی bitmap مانند Photoshop یا Gimp، تصاویر گرافیکی خود را در فرمت وکتور ذخیره می کند. کنتراست تصاویر بیت مپ به رزولوشن خاصی بر مبنای تعداد پیکسل های تشکیل دهنده آن محدود می شود و امکان بزرگنمایی آن ها محدودتر از تصاویر گرافیکی وکتور می باشد.
Inkscape می تواند به عنوان یک ابزار مناسب و قدرتمند طراحی که با استانداردهای XML, SVG و CSS  سازگاری کامل دارد، استفاده شود. این نرم افزار از بسیاری ویژگی های پیشرفته SVG (مانند markers, clones, alpha blending و ...) پشتیبانی می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 3,879
  • بازدید کلی : 60,731