loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 105 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Sketch Master v3.33 - پلاگین تبدیل عکس به نقاشی
پلاگین Sketch Master این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی قادر باشید عکس های دیجیتالی خود را به نقاشی و تصاویر به اصطلاح کارتونی تبدیل کنید و برای این کار ابزارهای مختلفی مانند مداد، مداد رنگی مومی، جوهر، مداد، زغال، رنگ پاش و ... را برای کاربران شبیه سازی کرده است. سه لایه تشکیل شده با تنظیمات جداگانه به شما اجازه می دهد تا یک اثر هنری منحصر بفرد تولید کنید. از خواص و کارایی این پلاگین استفاده از دیگر امکانات نرم افزارفتوشاپ بعد از اعمال افکت مورد نظر بر روی عکس شما می باشد.
قابلیت های کلیدی پلاگین Sketch Master:
- تبدیل عکس به نقاشی
- اعمال تنظیمات هوشمند تنها با یک کلیک
- شبیه سازی ابزارهایی مانند مداد، مداد رنگی مومی، جوهر، مداد، زغال، رنگ پاش و ...
- ارائه یک اثر هنری منحصر بفرد
- سازگار با دیتابیس Texturation 3D
- و ...

Sketch Master Plug-in is a manipulation tool for the creation of realistic looking hand-drawings derived from photos. You can simulate various tools such as lead pencil, crayon, ink-pencil, charcoal, airbrush, etc.
Three layers with separate settings allow one to produce some effects of stylized fine-arts on all sorts of surfaces (water paper, squared paper, laid paper, canvas, leather, crepe, rag paper or any other kind of surface you wish). A smart random settings generator helps you to create your artwork by simply clicking on the Dice.

مهدی نریمانی بازدید : 144 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Tiffen Dfx v3.0.7 for Adobe Photoshop - پلاگین فیلترهای نوری دیجیتال فتوشاپ
دانلود Tiffen Dfx v3.0.7 for Adobe Photoshop - پلاگین فیلترهای نوری دیجیتال فتوشاپ

Tiffen Dfx پلاگینی فوق العاده در زمینه ی فیلترهای دیجیتال می باشد که مجموعه ای از فیلترهای نوری دیجیتال (digital optical filters) را به منظور کمک به عکاسان حرفه ای، فیلمسازان تصویر متحرک، ویراستاران فیلم و هنرمندان جلوه های بصری در سراسر جهان، فراهم نموده است. این پلاگین بیش از 2000 فیلتر استاندارد، محبوب، منحصر به فرد و ویژه را به شما ارائه می دهد. برخی فیلترهای این مجموعه را فیلتر های شبیه سازی افکت های دوربین، لنزهای تخصصی، فرآیندهای لابراتوار اپتیکال، film grain، تصحیح رنگ ایده آل، به علاوه افکت های نور طبیعی و عکاسی دیجیتال، تشکیل می دهند.
این پلاگین ها برای کاربران برنامه های Adobe Photoshop, Adobe Photoshop Elements, Adobe Photoshop Lightroom, و Apple Aperture قابل استفاده می باشند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Tiffen Dfx:
- 125 فیلتر منحصر به فرد
- هزاران گزینه آماده با قابلیت سفارشی شدن
- فیلترهای شبیه سازی افکت های دوربین به خوبی نور طبیعی
- کتابخانه های Rosco و GamColor Gel
- سیستم رنگ (Paint system) شامل Black/White, Blur, Clone, Color, Eraser, Mosaic, Red-Eye و Scatter brushes
- Layering system برای اجرای فیلتر های متعدد
- ابزارهای masking پیشرفته با کاربردی آسان
- ژنراتور تنوع برای پارامترهای افکت
- پردازش تصویر 8 یا 16 بیتی
- تعویض فرمت فایل های عکس (EXIF)
- و ...

Tiffen Dfx Photo Plug-in - Simulating 2,000+ popular award-winning Tiffen glass filters, specialized lenses, optical lab processes, film grain, exacting color correction, plus natural light and photographic effects, the Tiffen Dfx digital filter suite is the definitive set of digital optical filters for professional photographers, top motion picture filmmakers, video editors, and visual effects artists around the world.
One Tiffen Dfx v3 photo plug-in license will run in Adobe® Photoshop®, Adobe Photoshop Elements®, Adobe Photoshop Lightroom®, and Apple® Aperture®*.

Here are some key features of "Tiffen Dfx Photo Plug-in":
- 125 individual filters
- Thousands of customizable presets
- Simulation of Tiffen glass camera filters, specialized lenses, optical lab processes, film grain, exacting color correction as well as natural light and photographic effects
- Rosco and GamColor Gel libraries
- Rosco and Gam Gobo libraries for lighting effects
- Paint system that includes Black/White, Blur, Clone, Color, Eraser, Mosaic, Red-Eye, Repair and Scatter brushes
- Layering system for multiple filter application
- Sophisticated but easy to use masking tools
- Variation generator for effect parameters
- 8 or 16 bit image processing
- Exchangeable Image File Format (Exif)
- Multi-processor acceleration

مهدی نریمانی بازدید : 136 چهارشنبه 18 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Snap Art v3.0.0.697 - پلاگین تبدیل عکس به اثر هنری

Snap Art ابزاری است که به شما کمک می کند تا به سادگی و تنها در یک مرحله از عکس های خود تصاویر هنری زیبایی در یکی از انواع سبک های هنری جهان مانند نقاشی رنگ روغن، طراحی با مداد، قلم و جوهر و ... بسازید. در کار با Snap Art نیازی به انجام ویرایش های دستی دشوار مانند کار با براش های مختلف، آموزش های تخصصی و هماهنگی کامل چشم و دست نخواهید داشت و فقط کافیست تا یک ایده خلاقانه داشته باشید و یکی از صدها سبک هنری از جمله آبرنگ، مداد رنگی، مداد شمعی و ... را انتخاب کرده و کار خود را شروع کنید. البته شما می توانید نواحی مختلف تصویر را نیز برای انجام کنترل های بیشتر، انتخاب نمایید.

 

مهدی نریمانی بازدید : 108 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Alien Skin Blow Up v3.0.0.604 - پلاگین بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت در فتوشاپ

پلاگین Blow Up به عنوان یکی از پلاگین های فتوشاپ طراحی شده است. این پلاگین قابلیت تغییرسایز تصاویر را در بالاترین کیفیت و حتی بهتر از bicubic interpolation و یا هر راه حل دیگری، برای شما فراهم می کند. با افزودن این پلاگین به ابزارهای فتوشاپ خود می توانید با استفاد از پیشرفته ترین تکنیک های زوم تصویر و با حفظ لبه های تصویر به صورت صاف و هموار به زوم کردن تصویر تا 4 برابر (1600% area) و در برخی موارد تا 6 برابر (3600% area) بپردازید. Blow Up شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند کنترل های photo grain، بزرگ نمایی با حفظ شفافیت، پشتیبانی از اکثر حالت های تصویری از جمله CMYK و بهینه سازی شده برای سیتم های چند پردازنده ای و cpu های چند هسته ای، می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 1,002
  • بازدید سال : 4,012
  • بازدید کلی : 60,864