loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 111 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Video Booth Pro v2.3.9.6 - نرم افزار افزودن افکت های جالب و خنده دار به عکس های وب کم
نرم افزار Video Booth Pro به شما کمک می کند تا بجای داشتن عکس ها و فیلم های جدی، به عکس های فوری و فیلم هایی که از طریق وب کم خود ضبط می کنید افکت های جالب، سرگرم کننده و طنز گونه اضافه کنید. این نرم افزار فیلم ها را به صورتی شفاف و بدون افت کیفیت ضبط می کند و امکان اضافه کردن کاریکاتور و خلق تصاویر خنده دار و سرگرم کننده را نیز برای کاربران فراهم می کند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا فیلم تولید شده را در محیط یوتیب برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Video Booth Pro:
- گرفتن عکس با وب کم
- دارای حالت های مختلف عکاسی مانند حالت گرفتن چهار عکس متوالی
- پیش نمایش تصویری که قرار است از آن عکس بگیرید در مانیتور
- ضبط کلیپ های ویدئویی با وب کم
- افزودن افکت به تصویر
- و ...

Take fun photo snapshots and video clips easily with your webcam using Video Booth. Add built-in smart effects to your photos and videos to make them fantastic and magnify the fun of sharing with friends as you can upload your works to website or YouTube directly.
Video Booth makes it easy to take snapshots with your built-in or computer-connected cameras. Just launch this application, locate images, and click. Take a single picture or take four pictures in succession using the “Continuous Shooting” mode which makes your pictures more special.

مهدی نریمانی بازدید : 283 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود TeamSpeak v3.0.5 x86-x64 - نرم افزار برقرای ارتباط صوتی و کنفرانس اینترنتی با کیفیت بالا

TeamSpeak Clientدانلود TeamSpeak v3.0.5 x86-x64 - نرم افزار برقرای ارتباط صوتی و کنفرانس اینترنتی با کیفیت بالا

TeamSpeak Client یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. توابعی که این نرم افزار برای برقراری ارتباط صوتی از آن ها استفاده می کند بسیار قدرتمند بوده و استریم های صوتی شما را در کیفیت بالایی انتقال می دهند. TeamSpeak Client را می توان به عنوان یک نرم افزار کامل، حرفه ای و بسیار کاربردی برای کسانی که می خواهند به صورت دو نفره و یا حالت گروهی در بازی های اینترنتی شرکت کنند و یا کنفرانس های کاری و مشورتی برقرار کنند، نام برد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار قابل توجهی است که باعث می شود شما در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید. گستره پشتیبانی این نرم افزار از ویندوزها باعث شده است که بسیاری از کاربران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamSpeak Client:
- دفترچه مخاطبین برای دسترسی سریع تر و بهتر به دوستان و کاربران
- ایجاد یک لیست از وب سرورهای مختلف
- ساخت کانال های زیرشاخه ی گفتگو برای هر اتاق
- پیکربندی آسان
- نظارت داشتن و کنترل کامل سرور از طریق مرورگر وب
- سازگار با فایروال ها و روترها
- قابلیت پاسخگویی در شرایط سخت و هنگام شلوغی سرور
- دارای قابلیت Whisper برای گفتگو بصورت خصوصی و محرمانه در اتاق های جداگانه
- تنظیم رمز عبور برای دستیابی به سرور و یا اتاق های گفتگو
- امکان تنظیم کلید های میانبر برای دسترسی به اتاق های گفتگو
- پشتیبانی از سخت افزار Microsoft Gamevoice (TM)
- مدسریت سرور در شبکه
- حداقل استفاده از CPU و RAM
- و ...

Teamspeak Client is free communication software that provides high quality voice chat via the Internet. The base functionality of TeamSpeak is in its connection between PC clients and internet dedicated servers, which serve as a transfer points for all your audio streams. This centralized structure provides higher quality sound than other solutions that use peer-to-peer connections.
With TeamSpeak you can easily talk with hundreds and thousands users simultaneously, enabling you to use it for large scale teleconferencing in both professional and home situations (such as video gaming or gathering with friends and family). TeamSpeak is absolutely free, and lets you incredible freedom and power in the world of online voice chat.

مهدی نریمانی بازدید : 99 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Zimbra Desktop v7.1.2 - نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل بدون نیاز به اتصال به اینترنت
Worms Crazy Golf یکی دیگر از بازی های جالب و خنده دار سری بازی های Worms می باشد. در این بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده که دارای محیط کارتونی زیبا و جذابی نیز می باشد، کرم ها باید با چوب گلف خود به مقابله با یکدیگر بپردازند. شما نیز اگر از علاقمندان به بازی گلف هستید می توانید در زمین های بازی با کرم ها مدت ها سرگرم باشید. این بار کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند! در بازی Worms Crazy Golf سه فیلد مشخص موجود است که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است. تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی به نظر آسان می رسد! اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست!
ویژگی های بازی Worms Crazy Golf:
- امکان بازی تک نفره و چند نفره تا 4 بازیکن
- بازی با درون مایه طنز و سرگرم کننده
- کاراکترهای جالب و خنده دار
- زمین های گلف متفاوت
- گرافیک زیبا و کارتونی
- و ...

Zimbra Desktop is an offline client that lets you manage your various email accounts in one desktop tool. Zimbra mail, Yahoo! mail, Gmail, AOL, Outlook and any other work or personal email account using POP or IMAP is easy to set up in Zimbra Desktop. Each account is separately maintained.

مهدی نریمانی بازدید : 115 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Handy Animated Emoticons v5.0 - نرم افزار اضافه کردن شکلک های متحرک به ایمیل ها

Handy Animated Emoticons نرم افزار محبوبی است که با استفاده از آن تنها می توانید با یک کلیک موس و به آسانی  انیمیشن های شکلک و صورتک های زیبا و جالبی را به ایمیل ها و پست های مسیج اضافه کنید. با  دسته بندی که در این نرم افزار برای  شکلک ها صورت گرفته است، شما می توانید به سرعت و به آسانی شکلک مورد نظر خود را بیابید. همچنین شما می توانید شکلکها و صورتک های جدید را از صفحات وب به این برنامه اضافه کنید تنها کافیست فایل های gif را داخل پوشه ی شکلک ها کپی نمایید.
Handy Animated Emoticons دارای رابط کاربری ساده و آسانی می باشد و از تمامی کلاینت های ایمیل از جمله Microsoft Outlook و Microsoft Outlook Express به خوبی محبوب ترین سرویس های ایمیل آنلاین و مسیج بورد ها (Google Mail, Yahoo Mail, Hotmail) پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Handy Animated Emoticons:
- صدها شکلک با کیفیت
- درج شکلک ها فقط با یک کلیک
- تمامی شکلک های انیمیشن و قابل مشاهده در اندازه کامل
- امکان اضافه کردن شکلک های خود به برنامه
- امکان باز شدن پنجره شکلک ها با کلید میانبر
- رابط کاربری ساده و آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

مهدی نریمانی بازدید : 119 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)

دانلود Mozilla Thunderbird v9.0.1 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 1,012
  • بازدید سال : 4,022
  • بازدید کلی : 60,874