loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 150 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (1)

نخستين پيام رسان فارسي است که با گذشت هشت سال فعاليت مستمر، به عنوان نرم افزاري توانمند، پرسرعت و قابل اطمينان به هموطنان گرامي تقديم مي گردد .

جهت دریافت فایل روی http://d30-download.rozblog.com/post/8 کلیک کنید 

مهدی نریمانی بازدید : 245 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (1)
دانلود ExamDiff Pro v5.5.1.16 x86-x64 - نرم افزار مقایسه فایل ها و فولدرها
نرم افزار ExamDiff Pro ابزاری قدرتمند در زمینه مقایسه فایل ها و پوشه ها برای ویندوز 98/Me/NT/2000/XP/2003/Vista/7/2008 محصول شرکت PrestoSoft می باشد. تغییر ترک ها در فایل ها و پوشه ها، مقایسه سریع نسخه های مختلف اسناد، همگام سازی پوشه شما، انتشار نتایج مختلف با دیگران، افزایش بهره وری در هنگام کاهش خطاها، استفاده آسان و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. ExamDiff ابزار بسیار مفید برای وب مستر ها و یا طراحان وب سایت و یا برای هر کسی که نیاز به نگهداری نسخه هائی از فایل ها در دو مکان مختلف می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار ExamDiff:
- مقایسه فایل متنی، فایل های باینری، و دایرکتوری ها
- تفاوت برجسته پایین به سطح خطوط، کلمات و یا حروف
- نکات برجسته نحو سند
- تطبیق خط Fuzzy
- تشخیص حرکت مکان بلوک متن
- امکان اضافه کردن امتیاز هماهنگی کتابچه راهنمای کاربر برای مقایسه فایل متنی
- مقایسه به طور مستقیم از مرورگر ویندوز
- امکان ویرایش فایل های درون فایل مقایسه
- امکان کپی کردن، تغییر نام و حذف فایل ها یا دایرکتوری
- ذخیره فایل مختلف برای فایل استاندارد UNIX DIFF یا صفحه HTML
- چاپ و پیشن مایش چاپ نتایج مختلف
- امکان جستجوی پیشرفته
- رابط خط فرمان پیشرفته
- پشتیبانی از ورد
- پشتیبانب از پلاگین
- قابلیت کشیدن و رها کردن
- ساخت اسنپ شات snapshots برای مقایسه های بعدی
- پشتیبانی کامل از یونیکد
- و ...

ExamDiff Pro is a powerful, intuitive and easy to use visual file and directory comparison tool for Windows.

ExamDiff Pro features unique functionality that distinguishes ExamDiff Pro from other comparison programs. You will find that ExamDiff Pro offers much more efficient and user-friendly way to compare files and folders.

مهدی نریمانی بازدید : 250 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Camera Translator - نرم افزار موبایل ترجمه متن با عکسبرداری

با نرم افزار Camera Translator از متن هایی که می خواهید به زبان دیگری ترجمه کنید عکس بگیرید، نرم افزار متن را شناسایی می کند و به زبان مورد نظر شما به صورت آنلاین ترجمه می کند. دقت کنید عکس ها باید دارای کیفیت مطلوبی باشند. 

Translate text into any language simply by taking a picture of it

!
Camera Translator is the easiest and most accurate way to translate text using your camera.

With this app, you can translate text simply by taking a picture of it!

Here's how to do it:

(1) Take a photo of the text you would like to translate. Be sure that the text you want to translate is clear.

(2) After taking the photo, you'll be taken to a screen where you can crop the text you want to translate. Be sure that only the text is selected in the crop box.

(3) Once you crop the text, the app will attempt to recognize the text that you selected. If the text looks correct, hit the "translate" button.

(4) The app will then translate the text for you into the language you desire!

Supported Languages:

Bulgarian/Czech/Danish/Dutch/English/Estonian/Finnish/French/German/Greek/Hungarian/Italian/Latvian/Lithuanian/Polish/Portuguese/Romanian/Russian/Slovakian/Slovenian/Spanish/Swedish/Turkish/Ukrainian


مهدی نریمانی بازدید : 210 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Complex Evolution v5.1.2 - نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی
Complex Evolution نام نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید به صورت بسیار ساده، آسان و سریع به رایت و کپی انواع سی دی ها و دی وی دی ها بپردازید. امکانات و تنظیماتی که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار انعطاف پذیر هستند که بوسیله آن ها و تنها با چند کلیک می توان به رفع نیازهای مختلفی مانند کپی فایل ها و پوشه ها به صورت Data بر روی CD و DVD، قابلیت کپی دیسک از فایل های ISO، کپی اطلاعات از فرمت های UDF، قابلیت کپی اطلاعات به صورت multisession بر روی دیسک، قابلیت ساخت دیسک های VCD، ساخت دیسک های Audio و ... پرداخت.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Complex Evolution:
- رایت سی دی و دی وی دی به صورت Data
- کپی فایل های ایزو ایمیج
- ایجاد و رایت سی دی و دی وی دی های bootable
- رایت سی دی و دی وی دی در فرمت UDF
- رایت سی دی های صوتی از فرمت های WAV، MP3، WMA
- رایت دیسک های VideoCD و SuperVideoCD
- rip کردن فایل های صوتی
- ایجاد ابزار در منوی کلیک راست
- قابل اجرا بر روی فلش دیسک، سی دی، دی وی دی و ...
- کپی فیلم و موزیک
- و ...

Complex Evolution - there is a lot of various CD/DVD burning software available in the market.
But the creation of the personal disks hasn’t been an ABC. Complex Evolution has been developed for this very purpose. Our software makes disks burning absolutely easy, fast and as comfortable as possible.

مهدی نریمانی بازدید : 247 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود DriverPack Solution v11.8 - نرم افزار شناسایی و نصب خودکار درایورها
دانلود DriverPack Solution v11.8 - نرم افزار شناسایی و نصب خودکار درایورها

DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و ... باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است.
قابلیت های کلیدی نرم افزار DriverPack Solution:
- نصب اتوماتیک درایورها تنها در چند دقیقه
- صرفه جویی در پول و زمان
- سازگار با انواع قطعات سخت افزاری کامپیوترهای متفاوت
- شامل آخرین نسخه از انواع درایورها
- به روزرسانی درایورهای نصب شده
- استفاده آسان
- دارا بودن درایورهای 32 بیتی و 64 بیتی
- پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و 7 (سون)
- رابط کاربری چند زبانه و شناسایی خودکار زبان سیستم
- دارای دو مد کاری ساده و پیشرفته (Expert)
- و ...

DriverPack Solution is a program designed to help you easily find and automatically install drivers for your computer.
DriverPack Solution simplifies the process of reinstalling Windows on any computer. No more problems with searching and installing drivers. Everything will be done in a couple of mouse clicks!

مهدی نریمانی بازدید : 211 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود The 84th Annual Academy Awards 2012 - مراسم اسکار 2012
جایزه آکادمی (Academy Award) که به طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد.
اولین مراسم اسکار در روز پنجشنبه، ۱۶ مه ۱۹۲۹ در هتل روزولت در هالیوود، کالیفرنیا به افتخار فیلم‌های برجستهٔ سال ۱۹۲۷ و ۱۹۲۸ برگزار شد. هشتاد و چهارمین مراسم جایزه اسکار در ۲۶ فوریه ۲۰۱۲ در تئاتر کوداک در هالیوود، کالیفرنیا برگزار شد.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی در هشتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه اسکار جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کرد.

برای نخستین بار در تاریخ است که فیلمی از سینمای ایران این جایزه را دریافت می‌کند.
اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه گفت:

« سلام به مردمِ خوب سرزمینم. در این لحظه بسیاری ایرانیان سرتاسر جهان دارند ما را نگاه می کنند. فکر می کنم آن ها بسیار خوشحال اند. آن ها تنها به خاطر این جایزه ی مهم یا یک فیلم یا فیلم ساز خوشحال نیستند. آن ها خوشحال اند چون در این زمان که صحبتِ جنگ و تهدید و حمله بین سیاستمداران رد و بدل می شود، این جا صحبت از فرهنگ غنی کشورشان ایران است. یک فرهنگ غنی و قدیمی که زیر گرد و غبار سیاست پنهان مانده است. من با افتخار این جایزه را تقدیم مردم سرزمین ام می کنم. مردمی که برای همه فرهنگ ها و تمدن ها احترام قائل اند و با نفرت و خشونت سر سازگاری ندارند »
در مراسم اسکار، سه چهره اصلی شاهکار اصغر فرهادی که در آخرین نمای فیلم با رخت عزا از یکدیگر جدا شدند، در هیبتی جدید کنار یکدیگر نشسته بودند و اینگونه بود که در کنار پیمان معادی، لیلا حاتمی در لباسی نظیر لباس نوعروسان نشسته بود و سارینا فرهادی باز هم حلقه اتصال این دو بود.
در واقع ، انتخاب لباس عروس گونه لیلا حاتمی (بازیگر نقش سیمین) دارای پیامی تفکر شده بود و نشان دهنده وصال و پایان جدایی بود.

مهدی نریمانی بازدید : 317 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Airport Control Simulator - بازی شبیه سازی برج مراقبت فرودگاه
بازی Airport Control Simulator یک بازی  شبیه ساز شده از مدیریت برج مراقبت فرودگاه است. شما باید به عنوان مدیر برج مراقبت که وظیفه کنترل پرواز و فرود هواپیماها را برعهده دارد بازی کرده و عواملی نظیر سرعت، ارتفاع، احتمال برخورد و دیگر عواملی که برای فرود (پرواز) صحیح یک هواپیما لازم است را کنترل کنید تا یک فرود (پرواز) بدون اضطراب را داشته باشید. در کنار این کارها باید هدایت هواپیماها را در آسمان به دست بگیرید تا با اطمینان از جایگاه برخاسته و به جایگاه خود بازگردند. در بازی بیشتر از 15 فرودگاه در کشور و قاره ها وجود دارد که هریک با توجه به ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد خود طراحی و شبیه سازی شده اند.
ویژگی های بازی Airport Control Simulator:
- گیم پلی عالی و اعتیاد آور
- 15 فرودگاه مختلف بین المللی
- در نظر گرفتن تمام عوامل طبیعی در فرود و پرواز هواپیما
- آب و هوای پویا
- کنترل کامل پرواز
- دشوار شدن تدریجی مراحل مختلف
- و ...

Is the altitude correct? Which plane can stay in the air longer?  What direction are other planes coming from and is a collision likely? You are in control. Land all types of airplane on your airport, until there are no more incoming flights.
As Air Traffic Controller you will experience the stress, the hectic pace and the satisfaction of landing all of your planes as safely and as quickly as possible. Avoiding collisions at all times, direct planes to their correct landing path and runway, while monitoring their fuel load closely. Your results will be strictly monitored, a score attributed and new airports unlocked – but any accident will result in your immediate firing.

مهدی نریمانی بازدید : 254 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود gShift - بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین
gShift بازی جذاب و در عین حال منحصر به فرد و با داستانی هیجان انگیز است که با نیروی گرانش و جاذبه زمین گره خورده است. پس از یک تصادف بزرگ پسرک جوان داستان ما از خوابی عمیق بیدار می شود و خود را در میان آسمان و زمین و دربین صخره های خطرناکی که در هوا معلق است می بیند و تنها چیزی که به یاد می آورد تلفن همراه اش است و پس کمی جستجو آن را می یابد و این تازه آغاز ماجراست و او باید خود را از این وضعیت وحشتناک برهاند.... هدف اصلی بازی gShift این نیست که شما به دشمنان خود تیراندازی کنید بلکه باید با تغییر گرانش بر آن ها غلبه کنید. شما در این بازی در نقش یک پسر بچه شیطون و شگفت انگیز خواهید بود که دوست دارد همه چیز را به نوبه خود در اطراف سر خود نگه دارد.
دراین بازی gShift شما نیازی به پرش نخواهید داشت که به واسطه آن پاداش و جایزه دریافت کنید. در این بازی شما باید یک شخصیت یا یک جسم را از نقطه ی فرضی A به نقطه ی دیگر مثلا B منتقل کنید تا بتوانید به کسب امتیاز بپردازید. این پسر بچه قادر است که در هر جهتی در این بازی حرکت کند و ماجراجویی های فراوانی را با توجه به بر عکس بودن جاذبه زمین پشت سر بگذارد.
ویژگی های بازی gShift:
- 15 ساعت گیم پلی
- 99 مرحله در ۱۰ مکان متفاوت
- پشت سر گذاشتن 8 نوع مختلف از موانع
- بازی سرگرم کننده
- به چالش کشیده شدن تدریجی پازل های بازی
- تعامل بسیار خوب گیمر با گیم پلی
- محیط گرافیکی زیبا
- و ...

When a horrible accident unleashes waves of gravitational force across the planet, it cracks the crust and sends floating land masses into the air.
Guster; the son of man responsible, is charged with the task of setting things right.
The crust of the earth has been separated from the mantle, and pieces of land float freely through the world.
As Guster, adventure across ten environments and solve innovative puzzles to find the missing pieces of the machine and fix the world!

مهدی نریمانی بازدید : 270 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Happy Feet Two 2011 - انیمیشن پنگوئن خوش قدم دو

مدتها از زمانی که مامیل به دلیل بد بودن صدایش از پنگوئن های دیگر جدا شد و سفر شگفت انگیزی را شروع کرد می گذرد.حالا مامبل با دختر مورد علاقه اش گلوریا ازدواج کرده و آنها صاحب فرزندی شده اند که او نیز به مانند پدر و مادرش استعدادهای نهفته ایی در خود دارد. اما این زندگی خوش چندان دوام ندارد و ...

مهدی نریمانی بازدید : 243 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه عکس های ساحل هاوایی - Datacraft Sozaijiten Vol.140 Hawai Aloha Feeling
این مجموعه شامل مجموعه عکس های ساحل هاوایی با فرمت jpg می باشد. این تصاویر با کیفیت بالا در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است، افراد می توانند از این پک تصاویر زیبا در طراحی ها و بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.
مهدی نریمانی بازدید : 144 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه عکس های اوقات فراغت خانم ها - Datacraft Sozaijiten Vol.141 Woman Private Time
این مجموعه شامل مجموعه عکس هایی از اوقات فراغت و استراحت خانم ها با فرمت jpg می باشد. این تصاویر با کیفیت بالا در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است، شما می توانید از این مجموعه عکس در طراحی های خود استفاده کنید.
مهدی نریمانی بازدید : 123 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود کتاب خسرو و شیرین

خسرو و شیرین منظومه‌ای از نظامی گنجوی است که در آن از لحن باربد سخن رفته‌است.نظامی این منظومه را در چهارچوب‌های زندگی خسرو در بزم شیرین، هنگام فرار از مقابل بهرام چوبینه و شب نشینی‌های آن دو با هم و غزل هر یک از کنیزان خسرو و شیرین و گفتگوی آن دو و سرود نکیسا و باربد، بیان می‌دارد.

مهدی نریمانی بازدید : 125 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Easy Android Panel - نرم افزار موبایل دسترسی سریع به تنظیمات اندرویید
با نرم افزار Easy Android Panel به صورت سریع و مستقیم به تمام تنظیمات گوشی اندروییدی خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه قادر به دسترسی به بعضی از تنظیمات مخفی گوشی نیز می باشد. 

Access all Android settings easily and intuitively with this application also have access to hidden options of Android.


مهدی نریمانی بازدید : 126 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Soccer Scores - FotMob - نرم افزار موبایل نمایش آنلاین نتایج بازی های فوتبال

نمایش آنلاین و لحظه ای نتایج و اتفاقات تمام بازی های فوتبال دنیا با نرم افزار Soccer Scores - FotMob. این نرم افزار تمام لیگ های دنیا از جمله ایران را نیز پوشش می دهد. 

The best LIVE-coverage available. News feed, tables and much more.
Over 2 million downloads for the best soccer/football app available! In-app purchase removes ads and gives push alerts.

مهدی نریمانی بازدید : 111 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Video Booth Pro v2.3.9.6 - نرم افزار افزودن افکت های جالب و خنده دار به عکس های وب کم
نرم افزار Video Booth Pro به شما کمک می کند تا بجای داشتن عکس ها و فیلم های جدی، به عکس های فوری و فیلم هایی که از طریق وب کم خود ضبط می کنید افکت های جالب، سرگرم کننده و طنز گونه اضافه کنید. این نرم افزار فیلم ها را به صورتی شفاف و بدون افت کیفیت ضبط می کند و امکان اضافه کردن کاریکاتور و خلق تصاویر خنده دار و سرگرم کننده را نیز برای کاربران فراهم می کند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا فیلم تولید شده را در محیط یوتیب برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Video Booth Pro:
- گرفتن عکس با وب کم
- دارای حالت های مختلف عکاسی مانند حالت گرفتن چهار عکس متوالی
- پیش نمایش تصویری که قرار است از آن عکس بگیرید در مانیتور
- ضبط کلیپ های ویدئویی با وب کم
- افزودن افکت به تصویر
- و ...

Take fun photo snapshots and video clips easily with your webcam using Video Booth. Add built-in smart effects to your photos and videos to make them fantastic and magnify the fun of sharing with friends as you can upload your works to website or YouTube directly.
Video Booth makes it easy to take snapshots with your built-in or computer-connected cameras. Just launch this application, locate images, and click. Take a single picture or take four pictures in succession using the “Continuous Shooting” mode which makes your pictures more special.

مهدی نریمانی بازدید : 141 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)
دانلود Cartoon Camera - نرم افزار موبایل دوربین کارتونی
بوسیله نرم افزار جالب Cartoon Camera به طور مستقیم با دوربین موبایل خود عکس های کارتونی بگیرید. این برنامه دارای 5 نوع افکت مختلف می باشد.


We just released one of the coolest free Android camera apps ever created!
Create cartoon and sketch like photography with your camera.

مهدی نریمانی بازدید : 283 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود TeamSpeak v3.0.5 x86-x64 - نرم افزار برقرای ارتباط صوتی و کنفرانس اینترنتی با کیفیت بالا

TeamSpeak Clientدانلود TeamSpeak v3.0.5 x86-x64 - نرم افزار برقرای ارتباط صوتی و کنفرانس اینترنتی با کیفیت بالا

TeamSpeak Client یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. توابعی که این نرم افزار برای برقراری ارتباط صوتی از آن ها استفاده می کند بسیار قدرتمند بوده و استریم های صوتی شما را در کیفیت بالایی انتقال می دهند. TeamSpeak Client را می توان به عنوان یک نرم افزار کامل، حرفه ای و بسیار کاربردی برای کسانی که می خواهند به صورت دو نفره و یا حالت گروهی در بازی های اینترنتی شرکت کنند و یا کنفرانس های کاری و مشورتی برقرار کنند، نام برد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار قابل توجهی است که باعث می شود شما در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید. گستره پشتیبانی این نرم افزار از ویندوزها باعث شده است که بسیاری از کاربران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamSpeak Client:
- دفترچه مخاطبین برای دسترسی سریع تر و بهتر به دوستان و کاربران
- ایجاد یک لیست از وب سرورهای مختلف
- ساخت کانال های زیرشاخه ی گفتگو برای هر اتاق
- پیکربندی آسان
- نظارت داشتن و کنترل کامل سرور از طریق مرورگر وب
- سازگار با فایروال ها و روترها
- قابلیت پاسخگویی در شرایط سخت و هنگام شلوغی سرور
- دارای قابلیت Whisper برای گفتگو بصورت خصوصی و محرمانه در اتاق های جداگانه
- تنظیم رمز عبور برای دستیابی به سرور و یا اتاق های گفتگو
- امکان تنظیم کلید های میانبر برای دسترسی به اتاق های گفتگو
- پشتیبانی از سخت افزار Microsoft Gamevoice (TM)
- مدسریت سرور در شبکه
- حداقل استفاده از CPU و RAM
- و ...

Teamspeak Client is free communication software that provides high quality voice chat via the Internet. The base functionality of TeamSpeak is in its connection between PC clients and internet dedicated servers, which serve as a transfer points for all your audio streams. This centralized structure provides higher quality sound than other solutions that use peer-to-peer connections.
With TeamSpeak you can easily talk with hundreds and thousands users simultaneously, enabling you to use it for large scale teleconferencing in both professional and home situations (such as video gaming or gathering with friends and family). TeamSpeak is absolutely free, and lets you incredible freedom and power in the world of online voice chat.

مهدی نریمانی بازدید : 94 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود 2nd Speech Center v4.15.10.120 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار
2nd Speech Center نرم افزاری است که متن نوشتاری شما را به گفتار تبدیل می کند و به شما اجازه می دهد تا آن را در فرمت فایل های صوتی MP3/WAVE ذخیره نمایید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به جای اینکه از روی صفحه نمایش اسناد، ایمیل ها یا صفحات وب را بخوانید، متن مورد نظر را به برنامه داده و اقدام به تبدیل متن به گفتار نمایید سپس به آن ها  گوش دهید. به گفته سازندگان، این نرم افزار متن را با سرعتی در حدود دو برای نرم افزارهای دیگر به گفتار تبدیل می کند. ۲nd Speech Center از ده ها تن صدای مرد، زن و یا صدای روباتیک و بیش از 11 زبان پشتیبانی می کند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار 2nd Speech Center:
- ذخیره فایل گفتار با فرمت Mp3 و Wav
- امکان باز کردن و خواندن فایل های متنی مختلف از جمله فایل های با فرمت های .doc, .pdf,.eml,.rtf, .htm,.html
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- تبدیل سریع متن به فایل صوتی
- پشتیبانی از فونت های مختلف متنی و دارای تنظیمات فونت درون محیط نرم افزار
- امکان Ignore نمودن کاراکترهای خاص هنگام خواندن
- کارایی بالا و ایجاد فایل MP3 با کیفیت
- و ...

2nd Speech Center converts any text into spoken words or even MP3/WAVE audio files. 2nd Speech Center is an award-winning text-to-speech player that lets you listen to documents, e-mails or web pages instead of reading on screen.
In addition to text, 2nd Speech Center also allows you to convert text to MP3 or WAVE files for listening later with your portable MP3 player. 2nd Speech Center supports dozens of male, female and robotic voices for over 11 languages. 2nd Speech Center can monitor the Windows Clipboard and automatically process its contents.

مهدی نریمانی بازدید : 672 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Chicken Invaders v4: The Ultimate Omelette - بازی مرغ های مهاجم، حمله تمام املتی
Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette یکی دیگر از سری بازی های پر طرفدار مرغ های مهاجم است که این بار بازی در کهکشان و با یک حمله تمام املتی پیگیری می شود. در ماجرای بازی مرغ های فضایی برای انتقام از ستمی که به برادرانشان در زمین شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با مرغ ها به مبارزه بپردازید. سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.
در محیط این بازی جذاب شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.
ویژگی های بازی Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette:
- 12 سیستم های ستاره ای
- 120 گروه از مرغ های مهاجم
- 9 سلاح با امکان ارتقاء
- 30 نوع امتیاز و 15 مدال
- 20 مرحله قابل باز شدن
- و ...

They came without warning, squawking menacingly, their feathers darkening the sun. Invading intergalactic chickens, out to punish humanity for our oppression of their earthly brethren. I instantly knew what had to be done. I dropped my half-eaten chicken burger and jumped in my cockpit. With a greasy finger, I set my lasers to "extra crispy" and blasted off to intercept the fowl invaders. Little did I know my greatest adventure was yet to come!

مهدی نریمانی بازدید : 119 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Evochron Mercenary v1.728 - بازی جنگ های فضایی
بازی Evochron Mercenary یک بازی هیجان انگیز و جذاب برای دوستداران کهکشان و طرفداران سری بازی های جنگ های فضایی می باشد و به عنوان یک بازی اول شخص و با محیط گرافیکی سه بعدی از جنگ های فضایی شبیه سازی شده است که در آن شما کنترل یک سفینه فضایی که به جدیدترین تکنولوژی ها مجهز است را در اختیار دارید و باید به مبارزه با دشمنانتان بپردازید. شما باید با استفاده از سفینه خود هدف مورد نظر را شناسایی و سپس اهداف را منفجر کنید. شما می توانید فعالیت های بسیاری از جمله خرید، داد و ستد، مذاکره، رشوه، جاسوسی، مسابقه، همراهی، حمل و نقل، معدن، اکتشاف، تمیز کردن تجهیزات، راه های پاکسازی از طریق زمینه های سیاره، استخدام، استخدام خدمه، برداشت سوخت، ساختمان ایستگاه ها در بازی داشته باشید.
ویژگی های بازی Evochron Mercenary:
- ورود به جو سیاره ای
- شروع یک ماجراجویی هیجان انگیز
- سفارشی کردن ظاهر و عملکرد سفینه فضایی
- سلاح ها و فن آوری های جدید
- ارتقا تجهیزات، سلاح، خدمه و کالاها
- مناظر متنوع از سیاره ها
- فرود به اتمسفر و پرواز در میان باران، برف، ابر و ...
- استفاده از سیستم فیزیکی متنوع و طیف وسیعی از تاکتیک مبارزه
- و ...

Trading commodities while sneaking past hostile forces, racing the best pilots in the area, mining for diamonds, negotiating for survival, spying for a curious energy company, cleaning dirty solar arrays, transporting an impatient passenger ... and that's just on a Monday. The life of an independent mercenary is rarely without excitement. At times, you may choose to work under contract, while at others, you may want to take matters into your own hands in a quest to build your reputation and fortune. Your spacecraft awaits. Your adventure begins in the Sapphire solar system.

مهدی نریمانی بازدید : 100 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Puss in Boots 2011 - انیمیشن گربه چکمه پوش

این انیمیشن زیبا در مورد گربه چکمه پوش یا همان گربه شرک است.گربه ای بسیار بی باک که مهارت زیادی در شمشیر زنی دارد و به وسیله ترفندهای خاص دشمنان را از بین میبرد.

Years before meeting Shrek and Donkey, the adorable but tricky Puss in Boots must clear his name from all charges making him a wanted fugitive. While trying to steal magic beans from the infamous criminals Jack and Jill, the hero crosses paths with his female match, Kitty Softpaws, who leads Puss to his old friend, but now enemy, Humpty Dumpty. Memories of friendship and betrayal enlarges Puss' doubt, but he eventually agrees to help the egg get the magic beans. Together, the three plan to steal the beans, get to the Giant's castle, nab the golden goose, and clear Puss' name.

مهدی نریمانی بازدید : 115 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود والپیپرهای زیبا و متنوع - Beautiful Mix HD Wallpaper 08
این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برایدسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.
مهدی نریمانی بازدید : 132 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود بایت شماره 212 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان
عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 212:
- سیل شماره های جدید به سمت بازار
- آیا جنگ سرد اینترنتی در راه است؟
- جدول کدهای تلفن‌همراه اپراتورهای کشور
- لوگوی هزار چهره
- پلیس در فضای مجازی کشور
- بی‌نام و پرآوازه
- نامه‌رسان‌های بی‌پاسخ
- گوگل در تعقیب شماست
- خودتان رایانه خود را زمان‌بندی کنید
- معرفی چند قالب استاندارد برای صفحات با کمک جدول (قسمت سوم)
- سلام گرگ بی‌طمع نیست
- اینترنت چشم بادامی‌ها بهبود می‌یابد
- اپن‌سوزه، خود را برای جشن 20سالگی آماده می‌کند
- سوابق خود را ببینید
- سفری به آینده اینترنتی‌مان
- به‌صرفه و پر کار
- با سرعت نور روی دیسک‌های نوری بنویسید
- شبکه‌ای از رایانه‌ها (قسمت چهارم)
- عکاس‌های دیجیتالی
- میمون بازی‌گوش
- رایانه خود را با یک پیام کنترل کنید
- جدول شماره 212
- بازی، با قهرمان منحصر به فرد خود، تیراندازی کنید
- بازی، طناب را ببر
- بازی، روی مبارزات تمرکز کنید
- و... 
مهدی نریمانی بازدید : 108 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (1)
دانلود Mac OS Ebook Collection - مجموعه کتاب های سیستم عامل مک

مک او اس (Mac OS) یک نوع سیستم‌عامل دارای رابط کاربری است که شرکت اپل آن را توسعه داده است. این سیستم‌عامل که همراه با ارائه اولین مدل مکینتاش عرضه شد تا قبل از نسخه ۷٫۶ با نام «نرم‌افزار سیستم» شناخته می‌شد و از نسخه ۷٫۶ به بعد مک اواس نام گرفت.

List of Ebooks is below:
Addison Wesley Cocoa Programming for Mac OS X 3rd Edition (2008).chm
Addison Wesley Mac OS X Leopard Phrasebook (2007).chm
Addison Wesley Step into Xcode Mac OS X Development (2006).pdf
Apress Creating Mac Widgets with Dashcode.pdf
Apress Foundations of Mac OS X Leopard Security (2008).pdf
Apress Learn Objective-C on the Mac (2009).pdf

مهدی نریمانی بازدید : 154 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود PipeRoll - بازی موبایل اتصال لوله ها

اتصالات لوله ها را با نهایت سرعت و دقت طوری به هم بچسبانید که موقعیت صحیح آن ها باعث انتقال بدون نشت آب و بقیه مایعات از منابع به ساختمان ها شود. این کار را می توانید در بیش از ۱۰۰ سطح و در ۴ نوع مختلف از مایعات انجام دهید.

Connect the plug-holes to each other as fast as possible to rotate the pipes into the correct position. There are 100 levels with 1, 2 , 3 or 4 different types of fluid and a lot of trick. Test your brain in this amusing puzzle game!

مهدی نریمانی بازدید : 106 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود AdFender v1.5 - نرم افزار حذف تبلیغات در صفحات وب
بازاریابی و تبلیغات موثر در اینترنت امروزه بسیار رایج شده است و این امر موجب شده تا وارد هر وب سایتی که می شویم با تبلیغات زیادی مواجه شویم که برخی اوقات بیشتر حجم نمایش صفحه را به خود اختصاص داده اند که ممکن است دیدن هرباره این تبلیغات بسیار خسته کننده باشد. نرم افزار AdFender با ممانعت از نمایش تبلیغات امکانی را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچ تبلیغات مزاحمی به مرور صفحات وب بپردازید که این کار به نوبه خود باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات شده و در پهنای باند مصرفی اینترنت شما نیز صرفه جویی می شود. AdFender از اغلب مرورگرهای پرطرفدار پشتیبانی می کند و استفاده از این برنامه نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد و پس از نصب آن می توانید نتیجه عملکرد آن را در مرورگر خود مشاهده کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار AdFender:
- مسدود کردن بنرهای تبلیغاتی
- بلوکه نمودن تبلیغات فلش و انیمیشنی
- بلوکه نمودن pop-ups
- مسدود کردن تبلیغات در اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، کروم، سافاری، اپرا، آوانت، K-Meleon، ماکستون، Lunascape، Epic و ...
- صرفه جویی در پهنای باند
- سرعت بخشیدن به مرور وب
- حفاظت از حریم خصوصی آنلاین
- حذف تاریخچه مرور (IE)
- حذف ردیابی کوکی ها (IE)
- و ...

AdFender is the most comprehensive, easy-to-use ad-blocking software that provides you with the right tools to surf the web ad free.
After you will download the application,  you will be able to fully enjoy all the features that the software provides.

مهدی نریمانی بازدید : 109 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Player v11.1.102.62 x86-x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش
فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی
- و ...

Adobe Flash Player is the client runtime that delivers powerful and consistent user experiences across major operating systems, browsers, mobile phones, and devices.
Due to security features in the Adobe Flash Player ActiveX Control, you must first remove all existing installations of Flash Player from your Windows system before installing prerelease versions of the Flash Player 10 ActiveX Control:
- Download the uninstaller [ External Mirror 3 ]
- Open the Windows Command Prompt ( Run > cmd ).
- Navigate to the directory where the uninstaller was downloaded.
- Run "uninstall_flash_player.exe /clean."
Flash Player enables organizations and individuals to build and deliver great digital experiences to their end users.

مهدی نریمانی بازدید : 141 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود (Tuner - DaTuner Pro (Donate - نرم افزار موبایل تیونر ادوات موسیقی

یک نرم افزار تخصصی، یک ابزار کاربردی، یک تیونر قدرتمند با نرم افزار Tuner - DaTuner. نرم افزار Tuner - DaTuner کلیه نیازهای شما را برای داشتن یک دستگاه تیونر صدا برطرف می کند. این برنامه قدرتمند و کاربردی صدای انواع سازها همچون پیانو، گیتار، ویولون و ... را تنظیم می کند تا سازهای شما همیشه کوک باشد.

مهدی نریمانی بازدید : 105 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Sketch Master v3.33 - پلاگین تبدیل عکس به نقاشی
پلاگین Sketch Master این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی قادر باشید عکس های دیجیتالی خود را به نقاشی و تصاویر به اصطلاح کارتونی تبدیل کنید و برای این کار ابزارهای مختلفی مانند مداد، مداد رنگی مومی، جوهر، مداد، زغال، رنگ پاش و ... را برای کاربران شبیه سازی کرده است. سه لایه تشکیل شده با تنظیمات جداگانه به شما اجازه می دهد تا یک اثر هنری منحصر بفرد تولید کنید. از خواص و کارایی این پلاگین استفاده از دیگر امکانات نرم افزارفتوشاپ بعد از اعمال افکت مورد نظر بر روی عکس شما می باشد.
قابلیت های کلیدی پلاگین Sketch Master:
- تبدیل عکس به نقاشی
- اعمال تنظیمات هوشمند تنها با یک کلیک
- شبیه سازی ابزارهایی مانند مداد، مداد رنگی مومی، جوهر، مداد، زغال، رنگ پاش و ...
- ارائه یک اثر هنری منحصر بفرد
- سازگار با دیتابیس Texturation 3D
- و ...

Sketch Master Plug-in is a manipulation tool for the creation of realistic looking hand-drawings derived from photos. You can simulate various tools such as lead pencil, crayon, ink-pencil, charcoal, airbrush, etc.
Three layers with separate settings allow one to produce some effects of stylized fine-arts on all sorts of surfaces (water paper, squared paper, laid paper, canvas, leather, crepe, rag paper or any other kind of surface you wish). A smart random settings generator helps you to create your artwork by simply clicking on the Dice.

مهدی نریمانی بازدید : 111 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود  TeamViewer v7.0.12541.0 Full / v7.0.12299 Free - نرم افزار اتصال و کنترل از راه دور هر کامپیوتری بر روی هر نقطه از اینترنت
نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer:
- قابلیت کنترل از راه دور سیستم
- قابلیت مدیریت بانک اطلاعاتی
- نمایش دسکتاپ خود برای دیگران
- کنترل میزکار دیگران
- اتصال سریع و بدون وقفه به کامپیوتر مقصد
- عدم قطعی در ارتباط
- استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و امکان استفاده باDial-up
- سهولت در استفاده حتی برای کاربران مبتدی
- رابط کاربر گرافیکی و بسیار ساده
- پشتیبانی از انواع نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 
مهدی نریمانی بازدید : 114 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (2)
دانلود The Brothers Warner 2008 - مستند برادران وارنر
کمپانی برادران وارنر از پیشگامان فیلم و سینما که بیش از پنجاه سال از تاسیس آن میگذرد. کمپانی که برعکس ظاهر پر زرق و برق کنونیش آغازی فقیرانه داشته است کمپانی که با یه سالن تئاتر آغاز به کار کرده سالن تئاتری که صندلی های آن از یک سالن تشییع جنازه قرض گرفته شده بود. کارگردان این مستند زیبا کیس وارنر نوه هری وارنر یکی از چهار برادر موسس کمپانی برادران وارنر است.

An intimate portrait and saga of four film pioneers--Harry, Albert, Sam and Jack who rose from immigrant poverty through personal tragedies persevering to create a major studio with a social conscience.

مهدی نریمانی بازدید : 136 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود The Looney Tunes Show 2011 S01 E01-E24 - مجموعه تلویزیونی انیمیشن لونی تونز

قسمت بیست و چهارم اضافه گردید!

کمپانی معروف برادران وارنر دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این سریال، در هر قسمت شاهد داستانی متفاوت خواهید بود و مهره های داستان همواره در حال تغییر هستند. باگز بانی و دافی داک شخصیت های اصلی این سریال و قسمت های مختلفش هستند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه تلویزیونی به وقوع می پیوندد. این سریال محصول سال ۲۰۱۱ و به صورت هفتگی از شبکه Cartoon Network پخش می شود.

An updated iteration of the classic Looney Tunes characters focusing on their satirical misadventures living in suburbia.

مهدی نریمانی بازدید : 109 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود والپیپرهای زیبا و متنوع - Beautiful Mix HD Wallpaper 07
این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

مهدی نریمانی بازدید : 134 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود کتاب رمان هستی من
کسی توجهی به او نداشت جز معدود مهمان هایی که رد می شدند و با او احوالپرسی می کردند چشمان سیاه و کشیده اش همه جا را می پائید و ...
رمان هستی من نوشته رضوان جوزانی می باشد . 

مهدی نریمانی بازدید : 102 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود بایت شماره 210 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان
عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 210:
- اوضاع اینترنت همچون گذشته است
- اپراتور سوم یا دوم سابق
- مرد افسانه‌ای بازی‌های گرافیکی
- بیست هزار مدرسه هوشمند تا مهر 91
- یکسان‌سازی در تمام ابعاد
- ابزار اجتماعی!
- یک نامه رسان مطمئن
- از دست پیغام‌های مزاحم راحت شوید
- معرفی چند قالب استاندارد برای صفحات با کمک جدول (قسمت اول)
- اسب بارکش اینترنت، تندتر می‌ راند
- از فجر تا فجر با سند جامع دولت الکترونیک
- منوهای اوبونتو هوشمند می‌شوند
- پیش‌خوانی برای سهولت
- پول‌ها محو می‌شوند
- یک چند کاره مناسب
- آیا رم‌ رایانه خراب شده است؟
- طراحی تخصصی در نرم‌ افزارهای تخصصی
- شبکه‌ای از رایانه‌ها (قسمت دوم)
- رایانه فرمانده گوشی
- زامبی‌ها را از پا درآورید
- عملکرد بهتر در گرو جزئیات بیشتر
- جدول شماره 210
- بازی، ضرباتی سریع‌تر و کاری ‌تر، برای دشمنان قوی ‌تر
- بازی، مدارهای مدافع
- بازی، بالاترین هدف را نشانه بگیرید
- و ... 

مهدی نریمانی بازدید : 110 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Advanced Download Manager Pro - نرم افزار موبایل مدیریت دانلود

Advanced Download Manager Pro یک نرم افزار قدرتمند و کامل جهت مدیریت دانلودها می باشد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- افزایش سرعت دانلود با چند قسمت کردن فایل
- نمایش آیکن و میزان دانلود در notification
- نمایش میزان دانلود با ویجت
- امکان Pause و Resume کردن دانلودها
- و ... 

In free version:
- interception of links from the browser and a clipboard
- accelerated download by using multithreading (3 parts)
- a icon of the program and loading progress in the notification panel

مهدی نریمانی بازدید : 124 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Fragger - بازی موبایل نارنجک انداز

(90/11/12) تغییرات:

اضافه شدن نسخه 1.0.3 برای اندرویید

جهان Fragger در معرض خطر است و او به کمک شما برای منفجر کردن تمامی دشمنانش نیاز دارد. شما باید با تخمین قدرت و مسیر حدف گیری نارنجک ها را طوری به سمت دشمنان پرتاب کنید که تمامی آن ها کشته شوند تا بتوانید هر سه مدال افتخار را نصیب خود کنید.
این بازی شامل 340 مرحله جذاب در 11 دنیای مختلف است که تضمین می کند شما ساعت های طولانی را با گذراندن این مراحل و از انفجارها لذت ببرید.

The world of Fragger is at risk, and he needs your help to explode all enemies! Unleash your shooting abilities to kill all the enemies and unlock 3 different perks!
Featuring 340 challenging levels, and 11 different worlds, Fragger guarantees you many long hours of exploding fun!
Once you become and grenade launcher expert, compare your score online with the millions of Miniclip users that play Fragger.

مهدی نریمانی بازدید : 131 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (1)
دانلود Pepakura Designer v3.1.0 - نرم افزار طراحی و ساخت الگوهای چند وجهی از مدل های سه بعدی
Pepakura Designer یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی است که با تاکید بر ساخت الگوهای دوبعدی از مدل سه بعدی باز شده، منتشر شده است. بنابراین با بکارگیری این نرم افزار به راحتی قادر به ساخت الگوهای کاغذی از مدل هایی (داده ‌هایی) كه از طریق برنامه ‌های گرافیكی سه‌ بعدی تولید شده‌اند خواهید بود. در واقع شما می توانید مدل سه بعدی خود را با استفاده از نرم افزار های 3DCG طراحی کرده و سپس مدل حاصل شده را وارد Pepakura Designer کنید تا الگوی ساخت آن را بدست آورده و ذخیره یا چاپ کنید. علاوه بر این درون برنامه مدل های سه بعدی موجود است که می توانید برای ساخت طرح های خود از آن ها استفاده کنید. می توان از این نرم افزار برای ساخت حرفه ای ماکت ها، جعبه ها و... استفاده نمود و هر شکل پیچیده ای را به مجموعه ای از برش ها و تاهای قابل ساخت توسط کاغذ تبدیل کرد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Pepakura Designer:
- پشتیبانی از فرمت فایل های سه بعدی:
- Metasequoia (mqo)
  Wavefront (obj) -
 AutoCAD 3D (dxf) -
3DS Max (3ds) -
Lightwave (lwo) -
 Binary/ASCII STL (stl) -
 Google Earth4 (kml, kmz)
-‏ Collada
- ساخت اتوماتیک یک الگوی کاغذی باز شده از مدل سه بعدی
- امکان بریدن، جابه جایی، چرخاندن، حذف و اضافه کردن قسمت های از الگو
- قرار دادن متن و تصویر در الگو
- پشتیبانی از فرمت های داده ای 3D CG
- امکان چاپ و به اشتراک گذاشتن الگوها
- و ...

Pepakura Designer is a program developed in Japan for making unfolded 2D patterns from the 3D models. Because the operation is very simple, you can make patterns easily. Then you can edit the pattern as you like. Pepakura Designer makes it easy to design original papercraft patterns by importing 3D model data. No special knowledge is required for making papercraft patterns. All you have to do is prepare the 3D model. You may use some 3DCG software released from other developers to make the 3D models for unfolding. Not only can a pattern created by Pepakura Designer be printed and saved as 2D image, but you can also share it with other people.

مهدی نریمانی بازدید : 99 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Zimbra Desktop v7.1.2 - نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل بدون نیاز به اتصال به اینترنت
Worms Crazy Golf یکی دیگر از بازی های جالب و خنده دار سری بازی های Worms می باشد. در این بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده که دارای محیط کارتونی زیبا و جذابی نیز می باشد، کرم ها باید با چوب گلف خود به مقابله با یکدیگر بپردازند. شما نیز اگر از علاقمندان به بازی گلف هستید می توانید در زمین های بازی با کرم ها مدت ها سرگرم باشید. این بار کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند! در بازی Worms Crazy Golf سه فیلد مشخص موجود است که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است. تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی به نظر آسان می رسد! اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست!
ویژگی های بازی Worms Crazy Golf:
- امکان بازی تک نفره و چند نفره تا 4 بازیکن
- بازی با درون مایه طنز و سرگرم کننده
- کاراکترهای جالب و خنده دار
- زمین های گلف متفاوت
- گرافیک زیبا و کارتونی
- و ...

Zimbra Desktop is an offline client that lets you manage your various email accounts in one desktop tool. Zimbra mail, Yahoo! mail, Gmail, AOL, Outlook and any other work or personal email account using POP or IMAP is easy to set up in Zimbra Desktop. Each account is separately maintained.

مهدی نریمانی بازدید : 138 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Worms Crazy Golf v1.0.0.456 - بازی گلف کرم ها
Worms Crazy Golf یکی دیگر از بازی های جالب و خنده دار سری بازی های Worms می باشد. در این بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده که دارای محیط کارتونی زیبا و جذابی نیز می باشد، کرم ها باید با چوب گلف خود به مقابله با یکدیگر بپردازند. شما نیز اگر از علاقمندان به بازی گلف هستید می توانید در زمین های بازی با کرم ها مدت ها سرگرم باشید. این بار کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند! در بازی Worms Crazy Golf سه فیلد مشخص موجود است که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است. تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی به نظر آسان می رسد! اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست!
ویژگی های بازی Worms Crazy Golf:
- امکان بازی تک نفره و چند نفره تا 4 بازیکن
- بازی با درون مایه طنز و سرگرم کننده
- کاراکترهای جالب و خنده دار
- زمین های گلف متفاوت
- گرافیک زیبا و کارتونی
- و ...

Worms Crazy Golf is a hilarious mixture of the explosive action of Worms and the puzzle-based challenges of crazy golf! All of the trademark Worms humour, comic violence, and cartoon visuals are present, combined with addictive yet accessible golf gameplay. With extensive and replayable single-player options, and hot-seat multi-player for up to 4 players, this is not just a load of balls!

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 948
  • بازدید سال : 3,958
  • بازدید کلی : 60,810