loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 318 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Airport Control Simulator - بازی شبیه سازی برج مراقبت فرودگاه
بازی Airport Control Simulator یک بازی  شبیه ساز شده از مدیریت برج مراقبت فرودگاه است. شما باید به عنوان مدیر برج مراقبت که وظیفه کنترل پرواز و فرود هواپیماها را برعهده دارد بازی کرده و عواملی نظیر سرعت، ارتفاع، احتمال برخورد و دیگر عواملی که برای فرود (پرواز) صحیح یک هواپیما لازم است را کنترل کنید تا یک فرود (پرواز) بدون اضطراب را داشته باشید. در کنار این کارها باید هدایت هواپیماها را در آسمان به دست بگیرید تا با اطمینان از جایگاه برخاسته و به جایگاه خود بازگردند. در بازی بیشتر از 15 فرودگاه در کشور و قاره ها وجود دارد که هریک با توجه به ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد خود طراحی و شبیه سازی شده اند.
ویژگی های بازی Airport Control Simulator:
- گیم پلی عالی و اعتیاد آور
- 15 فرودگاه مختلف بین المللی
- در نظر گرفتن تمام عوامل طبیعی در فرود و پرواز هواپیما
- آب و هوای پویا
- کنترل کامل پرواز
- دشوار شدن تدریجی مراحل مختلف
- و ...

Is the altitude correct? Which plane can stay in the air longer?  What direction are other planes coming from and is a collision likely? You are in control. Land all types of airplane on your airport, until there are no more incoming flights.
As Air Traffic Controller you will experience the stress, the hectic pace and the satisfaction of landing all of your planes as safely and as quickly as possible. Avoiding collisions at all times, direct planes to their correct landing path and runway, while monitoring their fuel load closely. Your results will be strictly monitored, a score attributed and new airports unlocked – but any accident will result in your immediate firing.

مهدی نریمانی بازدید : 254 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود gShift - بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین
gShift بازی جذاب و در عین حال منحصر به فرد و با داستانی هیجان انگیز است که با نیروی گرانش و جاذبه زمین گره خورده است. پس از یک تصادف بزرگ پسرک جوان داستان ما از خوابی عمیق بیدار می شود و خود را در میان آسمان و زمین و دربین صخره های خطرناکی که در هوا معلق است می بیند و تنها چیزی که به یاد می آورد تلفن همراه اش است و پس کمی جستجو آن را می یابد و این تازه آغاز ماجراست و او باید خود را از این وضعیت وحشتناک برهاند.... هدف اصلی بازی gShift این نیست که شما به دشمنان خود تیراندازی کنید بلکه باید با تغییر گرانش بر آن ها غلبه کنید. شما در این بازی در نقش یک پسر بچه شیطون و شگفت انگیز خواهید بود که دوست دارد همه چیز را به نوبه خود در اطراف سر خود نگه دارد.
دراین بازی gShift شما نیازی به پرش نخواهید داشت که به واسطه آن پاداش و جایزه دریافت کنید. در این بازی شما باید یک شخصیت یا یک جسم را از نقطه ی فرضی A به نقطه ی دیگر مثلا B منتقل کنید تا بتوانید به کسب امتیاز بپردازید. این پسر بچه قادر است که در هر جهتی در این بازی حرکت کند و ماجراجویی های فراوانی را با توجه به بر عکس بودن جاذبه زمین پشت سر بگذارد.
ویژگی های بازی gShift:
- 15 ساعت گیم پلی
- 99 مرحله در ۱۰ مکان متفاوت
- پشت سر گذاشتن 8 نوع مختلف از موانع
- بازی سرگرم کننده
- به چالش کشیده شدن تدریجی پازل های بازی
- تعامل بسیار خوب گیمر با گیم پلی
- محیط گرافیکی زیبا
- و ...

When a horrible accident unleashes waves of gravitational force across the planet, it cracks the crust and sends floating land masses into the air.
Guster; the son of man responsible, is charged with the task of setting things right.
The crust of the earth has been separated from the mantle, and pieces of land float freely through the world.
As Guster, adventure across ten environments and solve innovative puzzles to find the missing pieces of the machine and fix the world!

مهدی نریمانی بازدید : 672 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Chicken Invaders v4: The Ultimate Omelette - بازی مرغ های مهاجم، حمله تمام املتی
Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette یکی دیگر از سری بازی های پر طرفدار مرغ های مهاجم است که این بار بازی در کهکشان و با یک حمله تمام املتی پیگیری می شود. در ماجرای بازی مرغ های فضایی برای انتقام از ستمی که به برادرانشان در زمین شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با مرغ ها به مبارزه بپردازید. سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.
در محیط این بازی جذاب شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.
ویژگی های بازی Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette:
- 12 سیستم های ستاره ای
- 120 گروه از مرغ های مهاجم
- 9 سلاح با امکان ارتقاء
- 30 نوع امتیاز و 15 مدال
- 20 مرحله قابل باز شدن
- و ...

They came without warning, squawking menacingly, their feathers darkening the sun. Invading intergalactic chickens, out to punish humanity for our oppression of their earthly brethren. I instantly knew what had to be done. I dropped my half-eaten chicken burger and jumped in my cockpit. With a greasy finger, I set my lasers to "extra crispy" and blasted off to intercept the fowl invaders. Little did I know my greatest adventure was yet to come!

مهدی نریمانی بازدید : 119 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Evochron Mercenary v1.728 - بازی جنگ های فضایی
بازی Evochron Mercenary یک بازی هیجان انگیز و جذاب برای دوستداران کهکشان و طرفداران سری بازی های جنگ های فضایی می باشد و به عنوان یک بازی اول شخص و با محیط گرافیکی سه بعدی از جنگ های فضایی شبیه سازی شده است که در آن شما کنترل یک سفینه فضایی که به جدیدترین تکنولوژی ها مجهز است را در اختیار دارید و باید به مبارزه با دشمنانتان بپردازید. شما باید با استفاده از سفینه خود هدف مورد نظر را شناسایی و سپس اهداف را منفجر کنید. شما می توانید فعالیت های بسیاری از جمله خرید، داد و ستد، مذاکره، رشوه، جاسوسی، مسابقه، همراهی، حمل و نقل، معدن، اکتشاف، تمیز کردن تجهیزات، راه های پاکسازی از طریق زمینه های سیاره، استخدام، استخدام خدمه، برداشت سوخت، ساختمان ایستگاه ها در بازی داشته باشید.
ویژگی های بازی Evochron Mercenary:
- ورود به جو سیاره ای
- شروع یک ماجراجویی هیجان انگیز
- سفارشی کردن ظاهر و عملکرد سفینه فضایی
- سلاح ها و فن آوری های جدید
- ارتقا تجهیزات، سلاح، خدمه و کالاها
- مناظر متنوع از سیاره ها
- فرود به اتمسفر و پرواز در میان باران، برف، ابر و ...
- استفاده از سیستم فیزیکی متنوع و طیف وسیعی از تاکتیک مبارزه
- و ...

Trading commodities while sneaking past hostile forces, racing the best pilots in the area, mining for diamonds, negotiating for survival, spying for a curious energy company, cleaning dirty solar arrays, transporting an impatient passenger ... and that's just on a Monday. The life of an independent mercenary is rarely without excitement. At times, you may choose to work under contract, while at others, you may want to take matters into your own hands in a quest to build your reputation and fortune. Your spacecraft awaits. Your adventure begins in the Sapphire solar system.

مهدی نریمانی بازدید : 138 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Worms Crazy Golf v1.0.0.456 - بازی گلف کرم ها
Worms Crazy Golf یکی دیگر از بازی های جالب و خنده دار سری بازی های Worms می باشد. در این بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده که دارای محیط کارتونی زیبا و جذابی نیز می باشد، کرم ها باید با چوب گلف خود به مقابله با یکدیگر بپردازند. شما نیز اگر از علاقمندان به بازی گلف هستید می توانید در زمین های بازی با کرم ها مدت ها سرگرم باشید. این بار کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند! در بازی Worms Crazy Golf سه فیلد مشخص موجود است که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است. تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی به نظر آسان می رسد! اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست!
ویژگی های بازی Worms Crazy Golf:
- امکان بازی تک نفره و چند نفره تا 4 بازیکن
- بازی با درون مایه طنز و سرگرم کننده
- کاراکترهای جالب و خنده دار
- زمین های گلف متفاوت
- گرافیک زیبا و کارتونی
- و ...

Worms Crazy Golf is a hilarious mixture of the explosive action of Worms and the puzzle-based challenges of crazy golf! All of the trademark Worms humour, comic violence, and cartoon visuals are present, combined with addictive yet accessible golf gameplay. With extensive and replayable single-player options, and hot-seat multi-player for up to 4 players, this is not just a load of balls!

مهدی نریمانی بازدید : 131 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود NightSky HD v1.0.0 - بازی گوی سرگردان زیر آسمان شب


یک بازی فکری خاص و چالش برانگیز است که در گروه بازی های فکری جای دارد. علاوه بر موسیقی متن زیبای بازی که توسط Chris Schlarb ساخته شده است، محیط بازی نیز از مناظر جهانی منحصر به فرد طراحی شده و از گرافیک بالایی بهره می برد و در آن بازیکن باید یک توپ را با استفاده از فیزیک واقع گرایانه در مراحل مختلف بازی به پیش ببرد. در واقع داستان این بازی به توپی مربوط می شود که در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید آن را به جلو هدایت کنید و از موانع مختلف عبور دهید.
ویژگی های بازی NightSky HD:
- 11 مرحله دشوار و جذاب
- مدل پیشرفته ای از بازی های فیزیک دو بعدی
- بکارگیری وسایل خاص که هریک استفاده خاصی در فیزیک دینامیک دارند
- طراحی بازی به صورت پلتفرم دو بعدی
- موسیقی متن فوق العاده
- و ...

NightSky is an action-puzzle game that offers an ambient gameplay experience unlike any other — cerebral challenges fill uniquely designed picturesque worlds. Each of these worlds is broken into different areas in which the player must maneuver a sphere by using realistic physics to advance. There are no enemies, no bosses, and no violence in NightSky. An intuitive experience is friendly for casual and mainstream gamers. NightSky also offers a formidable challenge for hardcore players, with an unlockable Master mode. The original soundtrack by experimental jazz musician Chris Schlarb will further heighten the surreal experience.

مهدی نریمانی بازدید : 113 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)

آبدیت جدید PESEdit 2012 Patch v1.3 برای بازی PES 2012


PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 2.6  عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است.
در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.

مهدی نریمانی بازدید : 79 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)

دانلود رايگان بازي جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds



بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است.  و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه  هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد.

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
مهدی نریمانی بازدید : 116 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)
دانلود Ragdoll Cannon v1.0 - بازی شلیک عروسک با توپ
Ragdoll Cannon از بازی های فیزیکی سرگرم کننده و خاص است که قوانین علم بالستیک تا حدودی در آن رعایت گردیده و شما باید با تعیین زاویه و شدت شلیک، هدف گیری کرده و عروسک های کهنه ی غیرقابل کنترل را به طرف جعبه هدفی که روی آن HERE نوشته شده شلیک کنید. هرگاه در هدف گیری خود موفق بودید و عروسک ها به جعبه برخورد کردند، کنار گزینه های موجود در صفحه بازی گزینه ای به نام Next Level ظاهر ی شود که با انتخاب آن به مرحله بعد راه پیدا خواهید نمود. نوع شلیک و حرکت های بدون تعادل عروسک ها در این بازی به علاوه محیط کاغذ مانند، موسیقی متن و صدای شلیک، جذابیت بیشتری به بازی بخشیده اند. با پیشروی در مراحل بازی سخت تر می شود و هرچه عروسک کمتری استفاده کنید نتیجه بهتری بدست خواهید آورد.

مهدی نریمانی بازدید : 133 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)
دانلود Fix-it-up: Kate`s Adventure v1.5.1.0 - بازی مدیریت تعمیرگاه، ماجرا های کیت

بازی Fix-it-up: Kate`s Adventure یکی از بازهای سرگرم کننده و جذابی است که در آن شما مدیریت و کار در یک تعمیرگاه ماشین را تجربه خواهید کرد. در داستان بازی کیت که دختر یک مرد تعمیرکار است از دانشگاه به خانه باز می گردد تا در بحران مالی پیش آمده برای خانواده به پدرش در توسعه کار و کسب درآمد بیشتر کمک کند. شما باید خود را برای مقابله با مشکلات این کار در شش مکان هیجان انگیز و چندین کارگاه های مختلف با بیش از 10 نوع خودرو متفاوت، آماده کنید.

مهدی نریمانی بازدید : 196 شنبه 05 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود Assassin's Creed:Revelations - بازی کشیش آدم کش، وحی

امسال نیز یکی دیگر از سری بازی های Assassin's Creed راهی بازار شد که یکی از مهمترین نسخه های از این سری از بازی ها به حساب می آید و بازیکنان می توانند پاسخ بسیاری از سوالات مهمشان را در این بازی بدست بیاورند. بدون شک، این نسخه برای آن دسته از طرفداران این سری از بازی ها که از سال 2007 تا کنون تمام نسخه های آن را دنبال کرده اند، بسیار جذاب خواهد بود. اتفاقاتی که در نسخه های قبلی رخ داده، باعث شده که این بازی از اهمیت بیشتری در بین سری بازی های Assassin's Creed برخوردار باشد. Assassin's Creed: Revelations یکی از بزرگترین بازی های Ubisoft در چند سال اخیر بوده و شاید به همین دلیل باشد که در کنار استودیوی Montreal، استودیوهای Ubisoft Annecy ،Ubisoft Massive ،Ubisoft Quebec ،Ubisoft Singapore و Ubisoft Bucharest نیز در ساخت این بازی نقش داشته اند.

مهدی نریمانی بازدید : 171 شنبه 05 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود Max and the Magic Marker v1.00 - بازی مکس و ماژیک جادویی

بازی Max and the Magic Marker یک بازی منحصر به فرد 2 بعدی فکری و درباره پسر بچه ای به نام مکس است که عاشق نقاشی کشیدن است و در طول مراحل بازی شما او را هدایت خواهید نمود. یکی از روزهایی که مکس در خانه و در حال نقاشی است یک بسته پستی برای او می ‌رسد که درون آن یک ماژیک قرار دارد. ابتدا مکس فکر می‌کند این ماژیک یک ماژیک معمولی‌ست اما هنگامی ‌که در دفتر نقاشی خود با آن یک هیولا می‌کشد این هیولا جان می‌گیرد و از دفتر نقاشی بیرون می‌آید. در این جا مکس متوجه می‌شود که او صاحب یک ماژیک جادویی و غیر عادی شده است. مکس به دنبال هیولا می‌رود و سر راه خود با مشکلاتی مواجه می‌شود. او باید برای ماژیک خود جوهر جمع‌آوری کند تا بتواند در محل‌ های گوناگون از ماژیک جادویی خود استفاده کند. برای مثال بین دو بلندی که قابل عبور نیست با ماژیک خود یک پل می‌ کشد و این پل به پل واقعی تبدیل می ‌شود.

مهدی نریمانی بازدید : 116 پنجشنبه 19 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Motoracing - بازی مسابقات موتور سواری

Motoracing یک از بازی های مربوط به مسابقات هیجان انگیز موتور سواری است که با گرافیک 3 بعدی، فیزیک واقع گرایانه و دوربین های پویای خود شما را شگفت زده خواهد نمود!
بازیکن می تواند از میان موتور های متعددی که هریک ویژگی های مختلفی را شامل می شوند، متناسب با سبک بازی و میزان مهارت خود، یکی را انتخاب نموده و به رقابت با بقیه موتور سوران بپردازد. در بازی می توانید از ترفندهای جالبی مانند ضربه زدن به موتور سوران دیگر و پرش با موتور، برای برنده شدن استفاده کنید.

مهدی نریمانی بازدید : 129 چهارشنبه 18 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Doc Clock The Toasted Sandwich of Time - بازی مخترع نابغه و ماشین زمان

Doc Clock The Toasted Sandwich of Time یکی از بازی های فکری است که در آن شما در یک محیط دوبعدی و کارتونی به یکی از مخترعین نابغه کمک خواهید نمود. این مخترع فقط دستگاه های عجیب و غریب اختراع می کند. در این میان اشتباهاتی می کند که باعث می شود تا گربه ی بانمکش به یک گل خاردار تبدیل شود! شما همراه این نابغه در زمان سفر خواهید کرد و به حل معماهای مختلف می پردازید تا تمامی قطعاتی را که برای ساختن دستگاهی که گربه را به حالت اولیه بازگرداند، تهیه کنید. در سفر به آینده جهانی را می بینید که انسان ها در آن نقشی ندارند و دنیا توسط ربات های دوستدار طبیعت کنترل می شود و ...

مهدی نریمانی بازدید : 126 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Rock of Ages v1.05 - بازی تخته سنگ های غول پیکر

Rock of Ages ترکیبی از بازی اکشن و استراتژیک است که با موسیقی و گرافیک فوق العاده ی خود بازیکن را وارد دوره های مختلف تاریخ می کند. در بازی شما باید با استفاده از تخته سنگ های غول پیکر با دشمنان خود مبارزه کنید و با استفاده از خلاقیت و انجام نقشه های استراتژیک جنگ را به نفع خود تمام کنید. در طی رویارویی با دشمنان شما فقط می توانید با ساخت تجهیزات دفاعی و پرتاب سنگ از آسمان به دشمن، از خود دفاع کنید.

مهدی نریمانی بازدید : 98 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود IHF Handball Challenge 12 - بازی مسابقات هندبال

IHF Handball Challenge یک از زیباترین بازی های ورزشی کامپیوتری است که مسابقات هیجان انگیز هندبال را شبیه سازی نموده است. تیم ها و بازیکنان ملیت های مختلفی را شامل می شوند، این باعث می شود تا شما خود را در فضای رقابت های جهانی هندبال احساس کنید و تمام تلاش خود را برای قهرمانی در رقابت با بهترین های این ورزش بکار گیرید. لیگ ها، باشگاه ها، جام های قهرمانی و حالت های مختلف بازی باعث می شود تا محیط بازی برای شما متنوع و جذاب باشد. شما قادر خواهید بود تا تورنمنت های خاصی را با بازیکنان موردعلاقه خود ایجاد کنید.

مهدی نریمانی بازدید : 107 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Seasons v2.0.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 1,036
  • بازدید سال : 4,046
  • بازدید کلی : 60,898