loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 114 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود The Soviet Story 2008 - مستند داستان شوروی

اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی یا اتحاد شوروی یا بطور خلاصه شوروی، کشوری بود متشکل از روسیه و چندین جمهوری متحد، که از زمان تأسیس در ۱۹۲۲ تا زمان انحلال در ۱۹۹۱ بخش بزرگی از شرق اروپا و شمال آسیا را در برمی‌گرفت و پهناورترین کشور جهان شناخته می‌شد.
نام این کشور به روسی: Союз Советских Социалистических Республик (تلفظ: سویوز سُوتسکیح سوسیالیستی چِسکیح رسپوبلیک) است که با مخفف CCCP (تلفظ: اس‌اس‌اس‌اِر) نمایش داده می‌شود. نام انگلیسی و بین‌المللی آن Union of Soviet Socialist Republics یا بطور خلاصه Soviet Union است که با مخفف USSR نگاشته می‌شود.

مهدی نریمانی بازدید : 124 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه عکس های دکوراسیون داخلی ساده - Datacraft Sozaijiten Vol.105 Interior Simple Style

این مجموعه شامل مجموعه عکس های دکوراسیون داخلی ساده با فرمت jpg می باشید. این تصاویر با کیفیت بالا در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است.

مهدی نریمانی بازدید : 119 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Google Docs - نرم افزار موبایل ساخت و ویرایش اسناد

ساخت، ویرایش، آپلود و به اشتراک گذاری اسناد با نرم افزار قدرتمند Google Docs. تغییر سریع در فایل های صفحه گسترده و نمایش فایل های PDF و presentation از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
این برنامه با تبلت نیز سازگار می باشد.

مهدی نریمانی بازدید : 259 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود YouWave for Android v2.0.0 - نرم افزار اجرای برنامه های آندروید بر روی ویندوز

گاهی لازم می شود تا برنامه ها و بازی هایی را برای سیستم عامل اندروید ساخته شده ان بر روی ویندوز خود امتحان کنیم و این کار به سادگی امکان پذیر نیست!
YouWave for Android نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی و بازی های تحت سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود و بدون نیاز به گوشی موبایل، اجرا کنید. این نرم افزار کارایی بالایی داشته و سریعترین روش برای اجرای برنامه های اندروید روی کامپیوتر است. علاوه بر این نصب آسان و رابط کاربری ویژوال این نرم افزار، به راحتی امکان وارد نمودن و اجرای برنامه ها را فراهم می کند.

مهدی نریمانی بازدید : 232 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (1)
دانلود Recover My Files v4.9.4.1296 - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده با سرعت بالا

Recover My Files یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکس ها، فیلم ها و موزیک های پاک شده نیز می باشد.
این نرم افزار با تمام فایل سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS سازگاری دارد. همچنین شما می توانید به کمک این برنامه اطلاعات پاک شده از روی رسانه های جداشدنی مانند Jaz, Zip disk و دوربین های دیجیتال را نیز بازیابی کنید.

مهدی نریمانی بازدید : 119 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود LeoMoon Persian TTT v4.53.0 - نرم افزار فارسی نویس لمون

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمتهای زبانهای این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد. LeoMoon Persian TTT نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملا رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، 3D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزارخود دارای فونت های متعددی می باشد که می توانید هر یک از آنهارا که برای کار شما مناسبتر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده می باشد.

مهدی نریمانی بازدید : 248 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Rosetta Stone Greek v3.x - نرم افزار رزتا استون، آموزش زبان یونانی

زبان یونانی تاریخ مستند ۳۵۰۰ ساله دارد و حدود 12 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند. این زبان به عنوان زبان رسمی کشورهای یونان و قبرس می باشد. عده زیادی از مردم جهان مایل هستند آثار ارزشمند هومر، سوفکلس و آیسخولس (آشیل) را به زبانی که این ادبیات در آن پدید آمده (یونانی باستانی)، مطالعه کنند. علاوه بر آن، هنوز از گنجینهٔ لغات این زبان برای واژه‌سازی علمی و فلسفی استفاده می‌شود.
Rosetta Stone Greek به شما راه حلی جامع برای یادگیری هر آنچه از زبان یونانی نیاز دارید، ارائه می دهد. این مجموعه شامل سه سطح آموزشی است.

مهدی نریمانی بازدید : 252 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (1)
دانلود Ultimate Guitar Tabs and Tools - نرم افزار موبایل ابزار تیون گیتار

Ultimate Guitar Tabs and Tools نرم افزار قدرتمند برای موسیقی دانان مخصوصاً گیتاریست ها می باشد که امکاناتی مانند تیونر، مترونوم و کتابخانه بزرگ آکوردهای گیتار را در خود جای داده است. در آن می توانید از امکانات قدرتمند جستجوی آکوردها بر اساس کلمات کلیدی به خوبی استفاده کنید. همچنین می توانید تب های زیبایی که به آنها علاقه مند هستید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این تمام چیزیست که یک گیتاریست حرفه ای به آن نیاز دارد.

مهدی نریمانی بازدید : 98 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود IHF Handball Challenge 12 - بازی مسابقات هندبال

IHF Handball Challenge یک از زیباترین بازی های ورزشی کامپیوتری است که مسابقات هیجان انگیز هندبال را شبیه سازی نموده است. تیم ها و بازیکنان ملیت های مختلفی را شامل می شوند، این باعث می شود تا شما خود را در فضای رقابت های جهانی هندبال احساس کنید و تمام تلاش خود را برای قهرمانی در رقابت با بهترین های این ورزش بکار گیرید. لیگ ها، باشگاه ها، جام های قهرمانی و حالت های مختلف بازی باعث می شود تا محیط بازی برای شما متنوع و جذاب باشد. شما قادر خواهید بود تا تورنمنت های خاصی را با بازیکنان موردعلاقه خود ایجاد کنید.

مهدی نریمانی بازدید : 120 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود کتاب راهنمای استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا 1.5

جوملا! (Joomla!‎) نام یک نرم‌افزار آزاد و متن باز برای مدیریت محتوای اینترنتی است. جوملا! به زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده‌است و از پایگاه داده MySQL استفاده می‌کند.قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق پروتکل RSS، ارائه ی نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد از جمله فارسی است.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 1,031
  • بازدید سال : 4,041
  • بازدید کلی : 60,893