loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 144 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه عکس های اوقات فراغت خانم ها - Datacraft Sozaijiten Vol.141 Woman Private Time
این مجموعه شامل مجموعه عکس هایی از اوقات فراغت و استراحت خانم ها با فرمت jpg می باشد. این تصاویر با کیفیت بالا در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است، شما می توانید از این مجموعه عکس در طراحی های خود استفاده کنید.
مهدی نریمانی بازدید : 123 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود کتاب خسرو و شیرین

خسرو و شیرین منظومه‌ای از نظامی گنجوی است که در آن از لحن باربد سخن رفته‌است.نظامی این منظومه را در چهارچوب‌های زندگی خسرو در بزم شیرین، هنگام فرار از مقابل بهرام چوبینه و شب نشینی‌های آن دو با هم و غزل هر یک از کنیزان خسرو و شیرین و گفتگوی آن دو و سرود نکیسا و باربد، بیان می‌دارد.

مهدی نریمانی بازدید : 125 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Easy Android Panel - نرم افزار موبایل دسترسی سریع به تنظیمات اندرویید
با نرم افزار Easy Android Panel به صورت سریع و مستقیم به تمام تنظیمات گوشی اندروییدی خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه قادر به دسترسی به بعضی از تنظیمات مخفی گوشی نیز می باشد. 

Access all Android settings easily and intuitively with this application also have access to hidden options of Android.


مهدی نریمانی بازدید : 126 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Soccer Scores - FotMob - نرم افزار موبایل نمایش آنلاین نتایج بازی های فوتبال

نمایش آنلاین و لحظه ای نتایج و اتفاقات تمام بازی های فوتبال دنیا با نرم افزار Soccer Scores - FotMob. این نرم افزار تمام لیگ های دنیا از جمله ایران را نیز پوشش می دهد. 

The best LIVE-coverage available. News feed, tables and much more.
Over 2 million downloads for the best soccer/football app available! In-app purchase removes ads and gives push alerts.

مهدی نریمانی بازدید : 111 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Video Booth Pro v2.3.9.6 - نرم افزار افزودن افکت های جالب و خنده دار به عکس های وب کم
نرم افزار Video Booth Pro به شما کمک می کند تا بجای داشتن عکس ها و فیلم های جدی، به عکس های فوری و فیلم هایی که از طریق وب کم خود ضبط می کنید افکت های جالب، سرگرم کننده و طنز گونه اضافه کنید. این نرم افزار فیلم ها را به صورتی شفاف و بدون افت کیفیت ضبط می کند و امکان اضافه کردن کاریکاتور و خلق تصاویر خنده دار و سرگرم کننده را نیز برای کاربران فراهم می کند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا فیلم تولید شده را در محیط یوتیب برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Video Booth Pro:
- گرفتن عکس با وب کم
- دارای حالت های مختلف عکاسی مانند حالت گرفتن چهار عکس متوالی
- پیش نمایش تصویری که قرار است از آن عکس بگیرید در مانیتور
- ضبط کلیپ های ویدئویی با وب کم
- افزودن افکت به تصویر
- و ...

Take fun photo snapshots and video clips easily with your webcam using Video Booth. Add built-in smart effects to your photos and videos to make them fantastic and magnify the fun of sharing with friends as you can upload your works to website or YouTube directly.
Video Booth makes it easy to take snapshots with your built-in or computer-connected cameras. Just launch this application, locate images, and click. Take a single picture or take four pictures in succession using the “Continuous Shooting” mode which makes your pictures more special.

مهدی نریمانی بازدید : 141 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)
دانلود Cartoon Camera - نرم افزار موبایل دوربین کارتونی
بوسیله نرم افزار جالب Cartoon Camera به طور مستقیم با دوربین موبایل خود عکس های کارتونی بگیرید. این برنامه دارای 5 نوع افکت مختلف می باشد.


We just released one of the coolest free Android camera apps ever created!
Create cartoon and sketch like photography with your camera.

مهدی نریمانی بازدید : 283 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود TeamSpeak v3.0.5 x86-x64 - نرم افزار برقرای ارتباط صوتی و کنفرانس اینترنتی با کیفیت بالا

TeamSpeak Clientدانلود TeamSpeak v3.0.5 x86-x64 - نرم افزار برقرای ارتباط صوتی و کنفرانس اینترنتی با کیفیت بالا

TeamSpeak Client یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. توابعی که این نرم افزار برای برقراری ارتباط صوتی از آن ها استفاده می کند بسیار قدرتمند بوده و استریم های صوتی شما را در کیفیت بالایی انتقال می دهند. TeamSpeak Client را می توان به عنوان یک نرم افزار کامل، حرفه ای و بسیار کاربردی برای کسانی که می خواهند به صورت دو نفره و یا حالت گروهی در بازی های اینترنتی شرکت کنند و یا کنفرانس های کاری و مشورتی برقرار کنند، نام برد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار قابل توجهی است که باعث می شود شما در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید. گستره پشتیبانی این نرم افزار از ویندوزها باعث شده است که بسیاری از کاربران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamSpeak Client:
- دفترچه مخاطبین برای دسترسی سریع تر و بهتر به دوستان و کاربران
- ایجاد یک لیست از وب سرورهای مختلف
- ساخت کانال های زیرشاخه ی گفتگو برای هر اتاق
- پیکربندی آسان
- نظارت داشتن و کنترل کامل سرور از طریق مرورگر وب
- سازگار با فایروال ها و روترها
- قابلیت پاسخگویی در شرایط سخت و هنگام شلوغی سرور
- دارای قابلیت Whisper برای گفتگو بصورت خصوصی و محرمانه در اتاق های جداگانه
- تنظیم رمز عبور برای دستیابی به سرور و یا اتاق های گفتگو
- امکان تنظیم کلید های میانبر برای دسترسی به اتاق های گفتگو
- پشتیبانی از سخت افزار Microsoft Gamevoice (TM)
- مدسریت سرور در شبکه
- حداقل استفاده از CPU و RAM
- و ...

Teamspeak Client is free communication software that provides high quality voice chat via the Internet. The base functionality of TeamSpeak is in its connection between PC clients and internet dedicated servers, which serve as a transfer points for all your audio streams. This centralized structure provides higher quality sound than other solutions that use peer-to-peer connections.
With TeamSpeak you can easily talk with hundreds and thousands users simultaneously, enabling you to use it for large scale teleconferencing in both professional and home situations (such as video gaming or gathering with friends and family). TeamSpeak is absolutely free, and lets you incredible freedom and power in the world of online voice chat.

مهدی نریمانی بازدید : 94 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود 2nd Speech Center v4.15.10.120 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار
2nd Speech Center نرم افزاری است که متن نوشتاری شما را به گفتار تبدیل می کند و به شما اجازه می دهد تا آن را در فرمت فایل های صوتی MP3/WAVE ذخیره نمایید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به جای اینکه از روی صفحه نمایش اسناد، ایمیل ها یا صفحات وب را بخوانید، متن مورد نظر را به برنامه داده و اقدام به تبدیل متن به گفتار نمایید سپس به آن ها  گوش دهید. به گفته سازندگان، این نرم افزار متن را با سرعتی در حدود دو برای نرم افزارهای دیگر به گفتار تبدیل می کند. ۲nd Speech Center از ده ها تن صدای مرد، زن و یا صدای روباتیک و بیش از 11 زبان پشتیبانی می کند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار 2nd Speech Center:
- ذخیره فایل گفتار با فرمت Mp3 و Wav
- امکان باز کردن و خواندن فایل های متنی مختلف از جمله فایل های با فرمت های .doc, .pdf,.eml,.rtf, .htm,.html
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- تبدیل سریع متن به فایل صوتی
- پشتیبانی از فونت های مختلف متنی و دارای تنظیمات فونت درون محیط نرم افزار
- امکان Ignore نمودن کاراکترهای خاص هنگام خواندن
- کارایی بالا و ایجاد فایل MP3 با کیفیت
- و ...

2nd Speech Center converts any text into spoken words or even MP3/WAVE audio files. 2nd Speech Center is an award-winning text-to-speech player that lets you listen to documents, e-mails or web pages instead of reading on screen.
In addition to text, 2nd Speech Center also allows you to convert text to MP3 or WAVE files for listening later with your portable MP3 player. 2nd Speech Center supports dozens of male, female and robotic voices for over 11 languages. 2nd Speech Center can monitor the Windows Clipboard and automatically process its contents.

مهدی نریمانی بازدید : 672 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Chicken Invaders v4: The Ultimate Omelette - بازی مرغ های مهاجم، حمله تمام املتی
Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette یکی دیگر از سری بازی های پر طرفدار مرغ های مهاجم است که این بار بازی در کهکشان و با یک حمله تمام املتی پیگیری می شود. در ماجرای بازی مرغ های فضایی برای انتقام از ستمی که به برادرانشان در زمین شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با مرغ ها به مبارزه بپردازید. سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.
در محیط این بازی جذاب شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.
ویژگی های بازی Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette:
- 12 سیستم های ستاره ای
- 120 گروه از مرغ های مهاجم
- 9 سلاح با امکان ارتقاء
- 30 نوع امتیاز و 15 مدال
- 20 مرحله قابل باز شدن
- و ...

They came without warning, squawking menacingly, their feathers darkening the sun. Invading intergalactic chickens, out to punish humanity for our oppression of their earthly brethren. I instantly knew what had to be done. I dropped my half-eaten chicken burger and jumped in my cockpit. With a greasy finger, I set my lasers to "extra crispy" and blasted off to intercept the fowl invaders. Little did I know my greatest adventure was yet to come!

مهدی نریمانی بازدید : 119 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Evochron Mercenary v1.728 - بازی جنگ های فضایی
بازی Evochron Mercenary یک بازی هیجان انگیز و جذاب برای دوستداران کهکشان و طرفداران سری بازی های جنگ های فضایی می باشد و به عنوان یک بازی اول شخص و با محیط گرافیکی سه بعدی از جنگ های فضایی شبیه سازی شده است که در آن شما کنترل یک سفینه فضایی که به جدیدترین تکنولوژی ها مجهز است را در اختیار دارید و باید به مبارزه با دشمنانتان بپردازید. شما باید با استفاده از سفینه خود هدف مورد نظر را شناسایی و سپس اهداف را منفجر کنید. شما می توانید فعالیت های بسیاری از جمله خرید، داد و ستد، مذاکره، رشوه، جاسوسی، مسابقه، همراهی، حمل و نقل، معدن، اکتشاف، تمیز کردن تجهیزات، راه های پاکسازی از طریق زمینه های سیاره، استخدام، استخدام خدمه، برداشت سوخت، ساختمان ایستگاه ها در بازی داشته باشید.
ویژگی های بازی Evochron Mercenary:
- ورود به جو سیاره ای
- شروع یک ماجراجویی هیجان انگیز
- سفارشی کردن ظاهر و عملکرد سفینه فضایی
- سلاح ها و فن آوری های جدید
- ارتقا تجهیزات، سلاح، خدمه و کالاها
- مناظر متنوع از سیاره ها
- فرود به اتمسفر و پرواز در میان باران، برف، ابر و ...
- استفاده از سیستم فیزیکی متنوع و طیف وسیعی از تاکتیک مبارزه
- و ...

Trading commodities while sneaking past hostile forces, racing the best pilots in the area, mining for diamonds, negotiating for survival, spying for a curious energy company, cleaning dirty solar arrays, transporting an impatient passenger ... and that's just on a Monday. The life of an independent mercenary is rarely without excitement. At times, you may choose to work under contract, while at others, you may want to take matters into your own hands in a quest to build your reputation and fortune. Your spacecraft awaits. Your adventure begins in the Sapphire solar system.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 888
  • بازدید سال : 3,898
  • بازدید کلی : 60,750