loading...
دانلود تک
مهدی نریمانی بازدید : 131 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود NightSky HD v1.0.0 - بازی گوی سرگردان زیر آسمان شب


یک بازی فکری خاص و چالش برانگیز است که در گروه بازی های فکری جای دارد. علاوه بر موسیقی متن زیبای بازی که توسط Chris Schlarb ساخته شده است، محیط بازی نیز از مناظر جهانی منحصر به فرد طراحی شده و از گرافیک بالایی بهره می برد و در آن بازیکن باید یک توپ را با استفاده از فیزیک واقع گرایانه در مراحل مختلف بازی به پیش ببرد. در واقع داستان این بازی به توپی مربوط می شود که در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید آن را به جلو هدایت کنید و از موانع مختلف عبور دهید.
ویژگی های بازی NightSky HD:
- 11 مرحله دشوار و جذاب
- مدل پیشرفته ای از بازی های فیزیک دو بعدی
- بکارگیری وسایل خاص که هریک استفاده خاصی در فیزیک دینامیک دارند
- طراحی بازی به صورت پلتفرم دو بعدی
- موسیقی متن فوق العاده
- و ...

NightSky is an action-puzzle game that offers an ambient gameplay experience unlike any other — cerebral challenges fill uniquely designed picturesque worlds. Each of these worlds is broken into different areas in which the player must maneuver a sphere by using realistic physics to advance. There are no enemies, no bosses, and no violence in NightSky. An intuitive experience is friendly for casual and mainstream gamers. NightSky also offers a formidable challenge for hardcore players, with an unlockable Master mode. The original soundtrack by experimental jazz musician Chris Schlarb will further heighten the surreal experience.

مهدی نریمانی بازدید : 109 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Fing - Network Tools - نرم افزار موبایل بررسی و چک کردن شبکه

لینک دانلود تصحیح شد.

با نرم افزار Fing - Network Tools به اطلاعات تخصصی شبکه های اینترنت و WiFi که در کنارتان وجود دارد دسترسی پیدا می کنید. این نرم افزار دارای امکانات زیادی می باشد که برای متخصصین شبکه بسیار کاربرد دارد.

امکانات ویژه آن عبارتند از:
- دریافت پینگ
- DNS lookup
- مشخصات LAN
- اسکن پرت TCP

- و ...

Enjoy the view of your network.
Born from the ashes of Look@LAN Network Monitor, Fing is the ultimate toolkit for network management:

مهدی نریمانی بازدید : 130 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار موبایل تکل - اطلاعات بازی های لیگ برتر
دانلود نرم افزار موبایل تکل - اطلاعات بازی های لیگ برتر

از این به بعد دیگر نیاز نیست برای اطلاع از نتایج بازی های لیگ برتر منتظر اخبار ورزشی بمانید و یا سایت های اینترنتی را جستجو کنید. با نرم افزار تکل تنها با فشردن چند کلید به طور لحظه ای از آخرین اطلاعات و نتایج بازی های لیگ برتر خلیج فارس آگاه شوید.
از طریق نرم افزار تکل که هم اکنون نسخه جاوای آن توسط شرکت صفریک ایده همراه تولید شده است، به راحتی می توانید از امکانات متنوع آن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار موبایل تکل:
- پیش بینی بازی ها
- مشاهده تغییرات جدول رده بندی
- مشاهده وضعیت یک مسابقه
- مشاهده رویدادهای یک مسابقه
- مشاهده آمار فنی یک مسابقه
و...

همچنین با پیش بینی نتایج مسابقات می توانید امتیازات خود را افزایش دهید و در قرعه کشی که بین کسانی که پاسخ صحیح را داده اند شرکت کنید و  از جوایز نفیس بهره‌مند شوید.
نرم افزار موبایل تکل هم اکنون در دو بستر SMS و GRPS (از طریق اینترنت) قابل استفاده است.بزودی نسخه های اندروید و آیفون این نرم افزار نیز برای استفاده هم وطنان عزیز عرضه می شود.

مهدی نریمانی بازدید : 121 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Advanced Keylogger v2.2.9.0110 - نرم افزار تهیه گزارش از فعالیت های کاربران
نرم افزار Advanced Keylogger با دربر داشتن توابع پیشرفته و رابط کاربری آسان و ساده هر آنچه را که شما برای نظارت و کنترل کودکان در اینترنت، بررسی کارهای اعضای خانواده و یا نظارت بر کارمندان نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. با کمک این نرم افزار می توان تمامی کلیدهای تایپ شده توسط کاربر را ضبط و ذخیره نمود و یا متن های کپی شده و ارسال شده روی Clipboard را بررسی کرد، این کار برای کشف رمزهای عبوری که تایپ نمی شوند و Copy/Paste می شوند، کاربرد دارد. شما به آسانی می توانید تمامی اطلاعاتی را که مربوط به دوره زمانی خاصی از از با سیستم است را مشاهده کنید. این برنامه پس از اجرا شدن قادر است تا بصورت خودکار تمامی سایت های باز شده، تمامی پسوردهای موجود در سیستم، فیلم ها و موزیک های اجرا شده و... را ضبط و ذخیره کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced Keylogger:
- ذخیره تمام پسوردهای وارد شده توسط کاربر
- ضبط هر آنچه کاربر تایپ نموده
- ذخیره تمام سایتهای باز شده
- عکس گرفتن از دسکتاپ به صورت کاملاً مخفیانه
- نظارت بر فعالیت های کلیپ بورد
- نظارت بر ایمیل
- ثبت اقدامات کاربران مختلفی که وارد سیستم می شوند
- ارسال گزارش ها به ایمیل شما
- و ...

With its advanced functionality and user-friendly interface, Advanced Keylogger has everything you need to track down child activity (parental control) on the Internet, check your spouse or monitor your employees. Our key logger proves to be a perfect monitoring tool with many useful features and simplicity in use
Advanced Keylogger also monitors texts copied and cut to the clipboard, which is extremely important as most passwords are inserted not by typing but by pasting from the clipboard.

مهدی نریمانی بازدید : 162 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Kvisoft Flip Book Maker Pro v3.0.0.0 - نرم افزار ساخت برووشور و کتاب های متحرک
دانلود Kvisoft Flip Book Maker Pro v3.0.0.0 - نرم افزار ساخت برووشور و کتاب های متحرک

Kvisoft Flip Book Maker نرم افزاری کارآمد و قدرتمند است که به منظور کمک به کاربران در ساخت کتاب های تصویری، کتاب های سه بعدی، مجله و بروشور دیجیتالی طراحی شده است. شما توسط این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف خود را به صفحاتی از نشریات دیجیتال تبدیل کنید. در واقع Kvisoft Flip Book Maker بهترین روش در تبدیل پی دی اف به فلیپ بوک، ساخت کتاب عکس دیجیتالی زرق و برق دار، کتاب تصویری سه بعدی، فلیپ بوک عروسی، تولد، بچه گانه، کریستمس، آلبوم فلیپ، مجله ویدئویی و ... می باشد. استفاده از این برنامه برای تمامی افراد و با هر سطحی از توانایی امکان پذیر است و فقط کافی است تصاویر، FLV ،SWF ،PDF را وارد برنامه کنید سپس از میان قالب ها نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت آن را منتشر کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Kvisoft Flip Book Maker Pro:
- تنظیم حالت افقی نمایش صفحات به منظور نمایش افقی دو صفحه در یک صفحه
- ساخت فلیپ بوک
- درگ نمودن صفحه
- رمزگذاری صفحات با پسورد
- پشتیبانی از Google Analytics
- تبدیل  PDF به کتاب Flash flip
- دارای حالت نمایش تمام صفحه
- قالب های آماده
- استفاده از کلید هایی مانند Previous, Next, First, Last برای کنترل بهتر
- تنظیم دکمه های موجود در نوار ابزار
- حالت نمایش thumbnail
- امکان جستجو در کل کتاب الکترونیکی
- پرینت کل کتاب
- ارسال به ایمیل
- باز کردن صفحه ای خاص در مرورگرها (با افزئدن پسوند خاصی مانند index.html#/2)
- و ...

Kvisoft FlipBook Maker is a reliable software designed to convert your PDF files to page-turning digital publications. Kvisoft Flipbook Maker gives you an easy-to-use way to convert PDF to Flash flip book with page flipping animation effects without any programming skills. This type of flip book software turns your PDF documents to flipping online magazines, e-newspaper, online catalogs, digital booklets, and other publications for online sharing.

مهدی نریمانی بازدید : 125 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Developer Preview Build 8102 M3 Update to RC1 x86/x64 - ویندوز 8 نسخه ی آزمایشی با قابلیت ارتقا به نسخه پیش از انتشار
دانلود Windows 8 Developer Preview Build 8102 M3 Update to RC1 x86/x64 - ویندوز 8 نسخه ی آزمایشی با قابلیت ارتقا به نسخه پیش از انتشار

این نسخه که چند ماه پیش توسط مایکروسافت منتشر شده است، هم اکنون این قابلیت را دارد که بعد از نصب و با آپدیت ویندوز به نسخه RC1 ارتقا یابد.

مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.
قابلیت های جدید ویندوز 8:
ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

رابط کاربری لمسی چطور کار می کند؟
در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.
نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.

نرم افزارهای ویندوز 8 چطور کار خواهند کرد؟
مایکروسافت اعلام کرده که نرم افزارهایی که خود برای ویندوز 8 ساخته است همگی مبتنی بر فناوری های وب یعنی HTML5 و JavaScript هستند. این نرم افزارها شباهت زیادی به نرم افزار تبلت ها دارند. بعنوان مثال نرم افزار آب و هوا، پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را تا 5 روز آینده نمایش می دهد. خبر خوان نیز اخبار مختلف را به همراه تصویر کوچک مربوطه نمایش می دهد. مایکروسافت علاوه بر این ها نسخه 10 مرورگر محبوب Internet Explorer را به نمایش گذاشت. IE 10 بطور کامل با تبلت ها سازگار شده است. مایکروسافت همچنین قصد دارد فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 را نیز راه اندازی کند ولی هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام نکرده است.

آیا نرم افزارهای فعلی ویندوز مانند آفیس و فوتوشاب نیز در ویندوز 8 اجرا خواهند شد؟
نرم افزارهای فعلی تحت سیستم عامل ویندوز نیز در ویندوز 8 کار خواهند کرد اما با صفحه لمسی تبلت ها سازگار نبوده و کارکردن با آنها در تبلت ها مشکل خواهد بود. نکته جالب در ویندوز 8 این است که کاربر می تواند نرم افزارهای قدیمی ویندوز را در کنار نرم افزارهای جدید HTML5/JavaScrip اجرا کند.

ویندوز 8 چه زمانی منتشر خواهد شد؟
مدیرعامل مایکروسافت، استیو بالمر اعلام کرده که ویندوز 8 در سال 2012 منتشر خواهد شد اما تاریخ دقیق انتشار آن هنوز اعلام نشده است. انتظار می رود اطلاعات دقیق تر زمان انتشار Windows 8 در ماه سپتامبر و در کنفرانس BUILD اعلام شود. +

Microsoft has officially released the developer preview version of Windows 8 during the BUILD developer conference. The Windows Developer Preview is a pre-beta version of Windows 8 for developers, and thus is not suitable for those looking for stable or intending to run on production system, as the downloads include prerelease software that may change without notice.

The released Windows 8 Developer Preview has the build version of Windows 8.8102.0.WINMAIN_WIN8M3.110824-1030, or full build string for x86 edition of version 6.2 (Build 8102.101.x86fre.winmain_win8m3.110830-1739), or indicating it’s compiled and signed off on August 30th, 2011, and is still a build within M3 development brand. Meaning it’s pre-beta.

مهدی نریمانی بازدید : 85 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Mediachance Photo BLEND v1.0 - نرم افزار ویرایش و مونتاژ عکس ها
Photo BLEND یک نرم افزار طراحی و ویرایش عکس منحصر به فرد است که بیشتر برای میکس و ترکیب سریع چندین عکس مختلف و مونتاژ یک تصویر واحد و خارق العاده از آن ها در عکسی جدید کاربرد دارد. خصوصیت قابل توجه این نرم افزار پیکربندی ویژگی هایی مانند تنظیم اتوماتیک رنگ می باشد که باعث می شود تا شما وقت خود را کمتر صرف انجام امور ویرایشی کلی نموده و بیشتر به جنبه خلاقیت و ایجاد یک اثر هنری از عکس های خود تمرکز داشته باشید. در واقع می توان گفت Photo BLEND نسل جدیدی از نرم افزار های مونتاژ عکس است که ابزارهای عالی و منحصر بفردی در زمینه ویرایش عکس را برای عکاسان و علاقمندان این زمینه فراهم نموده است.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Mediachance Photo BLEND:
- ابزارهای مونتاژ و ترکیب تصاویر
- ماسک گذاری و کار با ابزارهای کلاسیک ماسکینگ مانند Magic wand, Mask from Curve یا Mask from Hue
- کار با براش ها به صورت حرفه ای
- تصحیح رنگ خودکار
- امکان بازگردانی و اصلاح تغییرات انجام شده
- رابط کاربری منطقی
- راهنمایی گام به گام
- شامل ابزارهای اضافی برای ساخت کاریکاتوری از چهره یک شخص
- اعمال سایه
- و ...

Mediachance Photo BLEND is uniquely designed software to quickly combine parts of different photos into a new photo montage or composition and to create new exciting photo mash-ups.
With its original features such as automatic color adjustment it will give you more time to focus on the creative and artistic aspect of the whole process.
And the best part of it is that you will have tremendous fun doing it.
Photo Blend is uniquely designed software to quickly combine parts of different photos into a new photo montage or composition and to create new exciting photo mash-ups.

مهدی نریمانی بازدید : 144 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود Tiffen Dfx v3.0.7 for Adobe Photoshop - پلاگین فیلترهای نوری دیجیتال فتوشاپ
دانلود Tiffen Dfx v3.0.7 for Adobe Photoshop - پلاگین فیلترهای نوری دیجیتال فتوشاپ

Tiffen Dfx پلاگینی فوق العاده در زمینه ی فیلترهای دیجیتال می باشد که مجموعه ای از فیلترهای نوری دیجیتال (digital optical filters) را به منظور کمک به عکاسان حرفه ای، فیلمسازان تصویر متحرک، ویراستاران فیلم و هنرمندان جلوه های بصری در سراسر جهان، فراهم نموده است. این پلاگین بیش از 2000 فیلتر استاندارد، محبوب، منحصر به فرد و ویژه را به شما ارائه می دهد. برخی فیلترهای این مجموعه را فیلتر های شبیه سازی افکت های دوربین، لنزهای تخصصی، فرآیندهای لابراتوار اپتیکال، film grain، تصحیح رنگ ایده آل، به علاوه افکت های نور طبیعی و عکاسی دیجیتال، تشکیل می دهند.
این پلاگین ها برای کاربران برنامه های Adobe Photoshop, Adobe Photoshop Elements, Adobe Photoshop Lightroom, و Apple Aperture قابل استفاده می باشند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Tiffen Dfx:
- 125 فیلتر منحصر به فرد
- هزاران گزینه آماده با قابلیت سفارشی شدن
- فیلترهای شبیه سازی افکت های دوربین به خوبی نور طبیعی
- کتابخانه های Rosco و GamColor Gel
- سیستم رنگ (Paint system) شامل Black/White, Blur, Clone, Color, Eraser, Mosaic, Red-Eye و Scatter brushes
- Layering system برای اجرای فیلتر های متعدد
- ابزارهای masking پیشرفته با کاربردی آسان
- ژنراتور تنوع برای پارامترهای افکت
- پردازش تصویر 8 یا 16 بیتی
- تعویض فرمت فایل های عکس (EXIF)
- و ...

Tiffen Dfx Photo Plug-in - Simulating 2,000+ popular award-winning Tiffen glass filters, specialized lenses, optical lab processes, film grain, exacting color correction, plus natural light and photographic effects, the Tiffen Dfx digital filter suite is the definitive set of digital optical filters for professional photographers, top motion picture filmmakers, video editors, and visual effects artists around the world.
One Tiffen Dfx v3 photo plug-in license will run in Adobe® Photoshop®, Adobe Photoshop Elements®, Adobe Photoshop Lightroom®, and Apple® Aperture®*.

Here are some key features of "Tiffen Dfx Photo Plug-in":
- 125 individual filters
- Thousands of customizable presets
- Simulation of Tiffen glass camera filters, specialized lenses, optical lab processes, film grain, exacting color correction as well as natural light and photographic effects
- Rosco and GamColor Gel libraries
- Rosco and Gam Gobo libraries for lighting effects
- Paint system that includes Black/White, Blur, Clone, Color, Eraser, Mosaic, Red-Eye, Repair and Scatter brushes
- Layering system for multiple filter application
- Sophisticated but easy to use masking tools
- Variation generator for effect parameters
- 8 or 16 bit image processing
- Exchangeable Image File Format (Exif)
- Multi-processor acceleration

مهدی نریمانی بازدید : 114 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود K-Lite Mega Codec Packs x86 v8.2.0 - x64 v5.7.0 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

دانلود K-Lite Mega Codec Packs x86 v8.2.0 - x64 v5.7.0 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری


حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.
K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Packs:
- توانایی پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
- و ...

K-Lite Mega Codec Pack is a collection of codecs and related tools. Codec is short for Compressor-decompressor. Codecs are needed for encoding and decoding (playing) audio and video.
The K-Lite Codec Pack is designed as a user-friendly solution for playing all your movie files. With the K-Lite Codec Pack you should be able to play 99% of all the movies found on your computer.

The K-Lite Codec Pack has a couple of major advantages compared to other codec packs:
- Media Player Classic
- DivX Pro [Decoding]
- DivX Pro [Encoding]
- XviD [Decoding]
- XviD [Encoding]
- 3ivX Pro [Decoding]
* 3ivX Pro [Encoding]
- Windows Media 9 VCM
- Windows Media
- On2 VP3
- On2 VP6 [Decoding]
- On2 VP6 [Encoding]
- Ligos Indeo XP
- Intel Indeo
- Intel Indeo
- Intel I.263
- huffyuv
- MS MPEG-4
- DivX MPEG-4 Low and Fast motion
- Cyberlink DVD decoder
* Elecard MPEG-2 demuxer
- MainConcept MPEG-2 demuxer
- Ligos MPEG-2 decoder
- Cyberlink MPEG-2 decoder
- MainConcept MPEG-2 decoder
- Fraunhofer MP3 DirectShow decoder
- WMA DirectShow decoder
- AC3 DirectShow decoder
- AC3 ACM decoder
- Ogg Vorbis DirectShow decoder (CoreVorbis)
- AAC DirectShow decoder (CoreAAC)
- 3ivX Pro [Decoding]
- 3ivX Pro [Decoding]
- Nero Digital MPEG-1/2 decoder
- MusePack DirectShow decoder
- Voxware DirectShow decoder
- Monkey's Audio DirectShow decoder
- DivX Audio
- LAME MP3 Encoder
- Ogg DirectShow splitter and Vorbis DLLs
- Matroska DirectShow splitter
- Matroska DirectShow muxer
- DirectVobSub (vsfilter)
- Matrix Mixer
- SHOUTcast Source
- Morgan Multimedia Stream Switcher
- DivX Anti-Freeze
- GSpot Codec Information Appliance
- FourCC Changer
- Bitrate Calculator

Here are some key features of "K-Lite Codec Packs":
- ffdshow:
- ffdshow [revision 1805]
- ffdshow VFW interface
- extra plugins
- DirectShow video decoding filters:
- XviD [version 1.2.0-dev build 2007-07-25]
- DivX [version 6.8.0.0]
- CoreAVC [version 1.5.0.0]
- On2 VP6 [version 6.4.2.0]
- On2 VP7 [version 7.0.10.0]
- MPEG-2 (Cyberlink) [version 8.1.0.1026]
- MPEG-2 (Gabest) [version 1.0.0.4]
- MPEG-1 (MainConcept) [version 1.0.0.78]
- DirectShow audio decoding filters:
- MP3 (Fraunhofer) [version 1.9.0.311]
- AC3/DTS/LPCM (AC3Filter) [version 1.46]
- Vorbis (CoreVorbis) [version 1.1.0.79]
- AAC (CoreAAC) [version 1.2.0.575]
- DirectShow audio parsers:
- MusePack (MONOGRAM) [version 0.9.1.2 | 0.3.1.2]
- WavPack (CoreWavPack) [version 1.1.1]
- FLAC (madFLAC) [version 1.7]
- Monkey's Audio (DCoder) [version 1.0]
- OptimFROG (RadLight) [version 1.0.0.1]
- DC-Bass Source [version 1.1.0.0]
- AC3/DTS Source (AC3File) [version 0.5b]
- AMR (MONOGRAM) [version 0.9.0.1]
- DirectShow source filters:
- AVI splitter (Gabest) [version 1.0.0.9]
- AVI splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.359.22]
- MP4 splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.359.22]
- MP4 splitter (Gabest) [version 1.0.0.4]
- Matroska splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.359.22]
- Matroska splitter (Gabest) [version 1.0.3.0]
- Ogg splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.359.22]
- Ogg splitter (Gabest) [version 1.0.0.1]
- MPEG PS/TS splitter (Gabest) [version 1.0.0.4]
- MPEG PS/TS splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.359.22]
- FLV splitter (Gabest) [version 1.0.0.3]
- CDDA Reader (Gabest) [version 1.0.0.2]
- CDXA Reader (Gabest) [version 1.0.0.2]
- DirectShow subtitle filter:
- DirectVobSub (a.k.a. VSFilter) [version 2.38]
- DirectVobSub (a.k.a. VSFilter) [version 2.33]
- Other filters:
- Haali Video Renderer [version 1.7.401.3]
- VFW video codecs:
- XviD [version 1.2.0-dev build 2007-07-25]
- DivX Pro [version 6.8.0.14]
- x264 [revision 721bm]
- On2 VP6 [version 6.4.2.0]
- On2 VP7 [version 7.0.10.0]
- Intel Indeo 4 [version 4.51.16.2]
- Intel Indeo 5 [version 5.2562.15.54]
- Intel I.263 [version 2.55.1.16]
- huffyuv [version 2.1.1 CCE Patch 0.2.5]
- I420 (Helix) [version 1.2]
- YV12 (Helix) [version 1.2]
- ACM audio codecs:
- MP3 (Fraunhofer) [version 3.4.0.0]
- MP3 (LAME) [version 3.97]
- AC3ACM [version 1.4]
- Vorbis [version 0.0.3.6]
- DivX ;) Audio [version 4.2.0.0]
- Real Alternative:
- RealMedia codecs [version 6.0.12.1662]
- RealMedia plugin for Internet Explorer
- RealMedia plugin for Firefox/Mozilla/Netscape/Opera
- RealMedia DirectShow splitter [version 1.0.1.2]
- Tools:
- Codec Tweak Tool [version 2.2.3]
- GSpot Codec Information Appliance [version 2.70a]
- VobSubStrip [version 0.11]
- GraphEdit [build 061102]
- Haali Muxer [version 1.7.359.22]
- AVI Fixed [version 2.0b1]
- FourCC Changer
- Bitrate Calculator

مهدی نریمانی بازدید : 99 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro v5.0.10.2 x86-x64 - نرم افزار مبدل و بهبود تصاویر
دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro v5.0.10.2 x86-x64 - نرم افزار مبدل و بهبود تصاویر

کار کردن با تصاویر یکی از سرگرم کننده ترین و جذاب ترین اموری است که امروزه وجود دارد. کاربران از هر نوع که باشند حرفه ای یا مبتدی به دنبال بهترین ابزارها در زمینه عکس و تصویر می گردند. نرم افزاری که برای آن ها کیفیت عکس هایشان را افزایش دهد. تصور کنید عکس قدیمی از دوران جوانی پدربزرگ و مادر بزرگ خود پیدا کرده اید و می خواهید این عکس را درست مانند قبل در آورید.
SILKYPIX یک مبدل جهانی است که با بهره گیری از توابع قدرتمند به شما امکان رسیدن به بهترین نتایج در زمینه ی تصاویر را می دهد. با بهره گیری از پارامترهای حرفه ای در کنار واسط کاربری کامل شما می توانید کیفیت تصاویرتان را به بهترین نحو افزایش دهید. از آنجایی که تبدیل عکس ها از فرمت های خام یکی از امور فراگیر در زندگی امروزه شده است نیاز به مبدل هایی در این زمینه احساس می شود. SILKYPIX یکی از بهترین مبدل ها در سراسر جهان است، رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن.
SILKYPIX برای کاربران حرفه ای به همان اندازه کامل است که برای کاربران آماتور و مبتدی، ساده. هر دو دسته کاربران می توانند برای دستیابی به عکس هایی با کیفیت بالا از این نرم افزار بهره مند شوند. به کمک این نرم افزار خطاهای پیکسلی را که قبلاً تنها با پرداخت هزینه های بالا برای خرید سخت افزارهای عکاسی گران قیمت قابل حل بود می توان برطرف نمود. SILKYPIX با معرفی مدیر حرفه ای در زمینه ی رنگ، که شامل پروفایل های ICC است و توابع پیشرفته برای تنظیم میزان سفیدی عکس ها، پرسپکتیو، تاریکی و روشنایی و سایر تنظیمات به کاربر کمک بسیاری می کند. این محصول از بیش از 120 نوع دوربین پشتیبانی می کند. ابزار معرفی شده قابلیت خواندن فرمت های خام را از دوربین های دیجیتالی SLR دارد و نیز قابلیت کار بر روی فرمت هایی چون JPG و TIFF را داراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SILKYPIX Developer Studio:
- ایجاد ویرایش های غیر مخرب بر روی تصاویر
- بهره مندی از افکت ها و تنظیمات مختلف  
- تنظیم میزان سفیدی تصاویر، تصحیح لنز، بریدن و قطع تصاویر، بهبود کیفیت عکس ها و ...
- ساخت نتایج با فرمت های JPG و TIFF
- چاپ عکس ها با کیفیت بالا
- پشتیبانی از 120 نوع دوربین مختلف
- برطرف کردن خطاهای پیکسلی

- و ...

SILKYPIX is an all-round RAW converter with feature rich functionalities that produces the best results for your cherished images. With top notch adjustment parameters in an intuitive user interface you can enhance your own pictures with silky smooth results!

Recently digital SLR cameras have become more affordable. As a result converting images from the RAW format has become increasingly more popular and SILKYPIX is simply the best RAW Converter on the market. Compared to the competition SILKYPIX produces the best results in the least amount of time.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 3,893
  • بازدید کلی : 60,745